Telcontar Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 http://www.youtube.com/embed/u1Q1tyAuImA http://www.dinside.no/866397/lekket-2012-bmw-m5 Får ikke sett videoen på jobb (sperre for alt som er gøy ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Litt av en jobb de testgutta har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Endelig fått sett hele videoen. Drømmejobben det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Endelig fått sett hele videoen. Drømmejobben det der.. På vålertreffet i 2010 så fikk vi Tim Røsand til å fortelle litt om testbanen til BMW (han hadde vært der noen uker før vålertreffet) Da fortalte Tim at disse testsjaførene kjører i noen timer i 30km/t i 1.gir så noen timer i 2.gir også videre, også øker de hastigheten til 40km/t og samme prosedyre med giring osv. Greit nok med en stor bensin motor og lavt gir, det blir det jo fin lyd av, men tror du går fort lei når du hører den samme lyden i mange timer Alle nye BMW modeller testes over 50.000km før de kommer i salg og de testes i ca 1mnd. så testsjaførene har litt å gjøre. Men for all del, det er gøy å teste nye modeller men kanskje ikke på den måten jeg nevner her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Er det bare meg, eller høres ikke dette ut som noen V8 ? Minner om en snill 4syl boxer motor jo... Har de tatt steget mot ekstrem downsizing? 4 syl biturbo eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Er nok ein twin turbo sak ja, så det demper jo lyden endel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Er det bare meg, eller høres ikke dette ut som noen V8 ? Minner om en snill 4syl boxer motor jo... Har de tatt steget mot ekstrem downsizing? 4 syl biturbo eller noe sånt... Hvis du ser på ca 03:22 i filmen hører du vel at det ikke er en furten liten 4syl? Skulle gjerne hatt det der som jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hvilket land er det filmet i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Hvilket land er det filmet i? Alpene i Sveits hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Er det bare meg, eller høres ikke dette ut som noen V8 ? Minner om en snill 4syl boxer motor jo... Har de tatt steget mot ekstrem downsizing? 4 syl biturbo eller noe sånt... For meg høres det ut som en bi-turbo V8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 V8 baby! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Det var vist noe med twinscroll teknologien og eksosmanifoilene som gjorde at den fikk litt spessiel lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Twinscroll skryter de voldsomt av, som om det er noe revolusjonerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå