Gå til innhold

1995mod Tecnofiolett 540i med 6trinns manuell kasse! SOLGT


Jesse
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alltid syns den har vært kjempefin. Har som regel sett den med fronten inn mot garasjen. Lurer på om jeg så deg kjøre engang. Har du e46-front på? Ikke helt originalpolizei-stil, hehe.

Lag deg en tråd om den da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid syns den har vært kjempefin. Har som regel sett den med fronten inn mot garasjen. Lurer på om jeg så deg kjøre engang. Har du e46-front på? Ikke helt originalpolizei-stil, hehe.

Lag deg en tråd om den da! :)

Hadde E39 front ja, ikke minn meg på det :oops:. Har kjøpt original m5 front nå:) Lenge siden den stod med fronten inn(pleier å rygge inn se)...er nok en stund siden du har vært og snoka i bydalen? fikk på nye fangern ifjor sommer :-P

Skal legge ut en tråd om den tenkte jeg, men "må" bare bli ferdig med prosjektene først. Er endel som står på tapeten når det gjelder bilen i år så vet ikke hvor mye jeg får brukt den :-s

Men selv tror jeg den absolutt er en av de fineste i Norge ja:)))

Har blitt påkostet betraktelig siden jeg kjøpte den i 06...sikkert ikke langt ifra 100,000 nå...inkludert nye klosser/skiver, bærearmer, casterstag, helt ny front(inkl alt), hellakkert(untatt taket), rustfritt eksosanlegg fra Ferrita(RÅ lyd), senkesett, stor stereo etc etc

Bilen har ikke blitt vinterkjørt siste 4 år....oljebehandling siste 4 har det også blitt:) (før vinterdvalen)

huff nå ble jeg revet med hehe...kanskje greit å lage egen tråd (når jeg får ut finger'n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det, hehe. Jeg har ikke lagt den ut på Finn.no da. Er ikke i hast til å selge den. Kongebil. Har jo vært noen å sett på den, men er bare dekksparkere og folk uten penger. Takk for det, Ivanrogov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...