Gå til innhold

E30"M3" S50B32-LR1, kikker litt på vanosen...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Recaro speed er jo toppers. Ser jo mye bedre ut enn standard M3 stoler.

Er visst SRD sier han

Jeg ble veldig usikker nå på hva det er for stoler, de ser mer ut som Recaro Speed, men det sto SRD på selve setekonstruksjonen når trekk og polstring var av.

Men så ser jeg på bilder at SRD stolene har lavere nakkestøtte enn Speed har, og jeg har rimelig høye nakkestøtter.

• Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet
Gromt interiør, håper det går smertefritt å få den fikset igjen. Hvor handlet du interiøret?

Fikk interiøret med på kjøpet, men de var godt slitt i trekk og selve polstringen, så jeg leverte de inn til omtrekking her i byen.

Reparasjonen av bilen tenker jeg går rimelig smertefritt, mesteparten av delene ble bestilt på torsdag, og bilen er allerede begynt demontert, men nå er resultatet viktigere enn hvor lang tid det tar da.

Alt ordner seg med god forsikring, Kunne jo fikset det selv for en fin penge, men gidder ikke knuse sparegrisen til det. Har litt annet småtteri på gang.

Skrevet
Råtass av en bil den der altså, intriøret der er jo en vær e30 elsker's drøm! :) hva heter felgene der egentlig?

Var vanskelig å finne ut hva det var for felger, men alt går med google.

Det er Works Wheels Seeker CX i 18", litt usikker på bredde og slikt nå fordi jeg tror det var snakk om noe spesialgreier.

IMAG0205.jpg

012.jpg

Elsker den kanten der, blir i godt humør bare av titten. 5,5" kant...

Ellers kan jeg jo hive inn et lite bilde fra oppretteren og, Ser ikke så ille ut når man får vekk litt innpakking.

0173.jpg

0183.jpg

Skrevet

Da har jeg vært å sjekket bilen, de har jaggu kommet godt i gang.

Ser ut til at nå er det deler det står på...

0023.jpg

0013.jpg

0033.jpg

Men tror jeg skal be de gi meg lakk av hekken tilgode, fant litt rust nederst i ene hjulbuen og litt skjøten mellom kanal og bakskjerm.

Så da er to nye bakskjermer og kanaler bestilt, bare synd man ikke får kun nedre del av bakskjermene løst.

161111013.jpg

Skrevet

Det går stadig fremover med doningen, det har begynt å komme deler og nå, så jeg ble gledelig overasket igjen i dag når jeg tittet innom.

0212.jpg

0172.jpg

0062.jpg

0032.jpg

Og litt av fremgangen...

0012.jpg

0022.jpg

0052.jpg

Vi tar og å fikser opp i den rusten vi fant under kanalskjørtene i samme slengen så slipper å vente med hellakkering til senere.

111111001.jpg

Skrevet

Ser bra ut. Men hvis du har evo 3 front vil ikke Cecotto leppen passe. Evo 3 fronten er kortere enn standar, slik at underdelen av evo3 med splitteren blir like lav som standar i unnerkant. Prøv før du lakker.

Skrevet
Ser bra ut. Men hvis du har evo 3 front vil ikke Cecotto leppen passe. Evo 3 fronten er kortere enn standar, slik at underdelen av evo3 med splitteren blir like lav som standar i unnerkant. Prøv før du lakker.

Kommer ikke til å montere den med det første uansett, bestilte den inn fordi jeg hadde en sånn fra før, kommer nok til å gå for E3 front, synes denne ser litt bedre ut enn E2. Mulighetene er jo til stede for å kjøpe en E2 fanger senere hvis jeg endrer mening.

Når det gjelder dtm speilene Larsen, så er de totalt ubrukelige sånn speilene er festet i huset akkurat nå, ble adskillig bedre å bakke skuta med litt bedre sikt, dette var dog når jeg hadde bøttestoler, er sikkert bedre med de nye stolene hvor det er litt lettere å snu seg i.

Skrevet
Hadde du DTM speilene på når du bakka uti grøfta? :lol:

HAHAHA, faktisk ikke, hadde vel endt på taket baklengs nedi et tjern eller noe med de på :lol:

Skrevet
Hehe, godt du ikke hadde de på da! :P

Men du har ikke laget noe feste til filteret på boksen enda eller?

Nei det har jeg ikke fått gjort, har bare satt et filter inn i åpningen foreløpig, har laget til en festeplate til GruppeN filteret jeg har men må få støpt dette inn i boksen, men kom ikke så langt før jeg "parkerte" #-o

Håper snart nye boksen kommer så jeg får fikset denne til på motoren, tror jeg og skal ta motoren ut og fikse til annen bunnpanne og motorfester i samme slengen og.

Skrevet

Da har det blitt gjort litt mer på bilen, nærmer seg lakk med stormskritt.

Noe deler gjenstår å få, men det kommer vel snart...

161111012.jpg

161111007.jpg

161111004.jpg

0292.jpg

Så nå ser jeg frem til å få den ferdig på lakk og begynt monteringa, veldig greit at de vil at jeg hjelper til så får jeg vært litt med gullet og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...