S:M:G Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Har tatt litt tid denne reparasjonen må jeg si, heldigvis har jeg ikke veldig hast med å få ut bilen selv om det kribler litt i foten. venter bare på noen smådeler, deksler og lykter som Gule og Skrivarhaug bildeler hadde glemt å bestille Ellers er det dags å pusse opp Works felgene, lurer på å lakke senteret på de, lurer på om jeg skal lakke de gull, hvit eller holde meg til sølv eller sånn de er nå bare polere de opp igjen... Litt feedback og meninger er hjertelig velkommen.
Jørgen-A Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Nydelig bil dette. Ikke laker felgene hvite. Det passer ikke fargen din syns jeg. Penest slik di er mener jeg
S:M:G Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Da har omsider lysene mine kommet og jeg har fått montert de. Synes disse passer bilen og fargen megabra selv om det går litt inflasjon i E30er med de lampene. det som gjenstår na er kun en dum gummipakning mellom fanger og plastikken splitteren er festet i, ja og de små dekslene på fangeren selvsagt. Ikke heng der opp i at grillene henger litt i toppen, hadde bare ett festeklips for hånden så jeg skal ikke ha det sånn altså
StaLe30 Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Lakk eller bytt ut lykteringene til sorte, da blir d enda bedre foran der =)
S:M:G Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Lakk eller bytt ut lykteringene sorte, da blir d enda bedre foran der =) har sorte ringer liggende, får nesten se det ann, men takk for inspillet.
StaLe30 Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Og jækla godt å se at bilen er hel å pen igjen Som sagt til deg tidligere, dette er min favoritt e30 m3 =) Når det gjelder felgene, kunne det vært kult med gull senter iogmed at du skal ha gule lykter osv, men vet ikke om jeg hadde turt akkurat dem felgene der gull, av en eller annen grunn Men Hypersilver kunne vært fresht, lakka noen felger jeg bytta bort her for par uker siden, fargen er så jævla deilig irl send felgene til meg så kan jeg pusse dem opp for deg
SSM Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Du har jo ikke M3 grill...det må du få orden på!
StaLe30 Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 3 år gammelt bilde =) Kom på samme sommer faktisk, ser helt jævli ut egentlig sorry ot
S:M:G Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Er ikke det at jeg ikke er skeptisk på å jakke felgsenteret i en annen farge, men de på oppretterverkstedet har vært litt uforsiktig med ene felgen så noe må jeg gjøre med senteret, kanten er heldigvis like hel hvis man ser bort fra at de har lagt felgen med yttersiden ned så det er masse små riper i den Leit er det, men kanten lar seg polere opp, men senter tror jeg at jeg blåser og lakker. Får jo selvfølgelig erstatning på felgen da Tenker fortsatt litt på hvitt senter etter jeg så disse felgene her, Synes det er fett hvordan eikene speiler seg i kanten, tenkte det kunne bli kult på Worksene og, men må få røven i gir å fått photoshoppet det. Er lite gunstig med wax on wax off på hjula.
S:M:G Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Du har jo ikke M3 grill...det må du få orden på! Går ut ifra at det er den blå "eks.skrivebordsbakgrunn"bilen du referer til? Se bort ifra venstre lyktegrill er hele bilen min Evo3 utvendig nå.
SSM Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Nope, snakker om din bil. Du må få tak i E3 grill på venstre side også da
S:M:G Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Nope, snakker om din bil. Du må få tak i E3 grill på venstre side også da Den er på vei den sammen med nye festeklips. Begynner å bli rimelig klar for å få gullet hjem nå, har jo noen Shcrick kammer som venter på å bli montert, men en snarvisitt innom BT før dette.
S:M:G Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Da har jeg lagt noen planer for motoren i vinter, etter en tur innom BT for godkjenning blir det endring av innsug, går tilbake til originalt til å begynne med. Planen min var egentlig å gå for VAC motorsport sitt M3 CSL innsug å modde dette til S50, men siden de ikke har klart å levere dette på over 2 måneder, gikk jeg heller for litt deler i bunndelen for pengene jeg har tilgode pluss noe mer. Så snart er det Komplett tørrsumpanlegg og oljekjølesystem på vei over dammen, Dette skal som smått monteres på motoren i noen omganger. I samme slengen hiver jeg inn Schrick kammene jeg har liggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå