S:M:G Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Looking good! Ser veldig bra ut! Fett med gule lamper! Satan, den er ikke annet en skam feit! Skal bli artigt å "race`e" mot denne igjen. Kanskje med en ny sjåfør som kjører ensa vassere!! Blir spennende å se hvordan det blir med tørrsumpen. Sugler litt på det jeg også. Takker for det folkens, er sånne tilbakemeldinger som gjør hverdagen lettere etter en titt i nettbanken, mange søvnløse netter og noe muggen samboer...
SSM Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Takker for det Larsen, men husk at jeg har en del igjen før jeg når ditt nivå på ting og finnish da, men begynner helt klart å komme seg nå. Den bilen din er laaaaaaangt finere i lakken en min, det skal jeg garantere! For min ser egentlig helt jævlig ut, men har bestemt meg for at jeg skal bry meg litt mindre om hvordan bilen ser ut i lakken og heller bruke den litt mer aktivt. Så lakker jeg den på ny når alt er slik jeg vil ha det teknisk.
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Bilen er knall tøff, men har ikke du grom felger?? De der ser jo jalla ut.
S:M:G Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Takker for det Larsen, men husk at jeg har en del igjen før jeg når ditt nivå på ting og finnish da, men begynner helt klart å komme seg nå. Den bilen din er laaaaaaangt finere i lakken en min, det skal jeg garantere! For min ser egentlig helt jævlig ut, men har bestemt meg for at jeg skal bry meg litt mindre om hvordan bilen ser ut i lakken og heller bruke den litt mer aktivt. Så lakker jeg den på ny når alt er slik jeg vil ha det teknisk. Hehe, det tror jeg kan diskuteres lenge her inne, lakken ser bra ut på bilder, men den begynner å bære preg av at den har vært lenge på verksted og at lakkjobben ikke er sånn 100%. Men nå vil jeg bare få bilen på veien så får jeg heller ta finnishen senere når ting begynner å bli ferdig ellers. Bilen er knall tøff, men har ikke du grom felger?? De der ser jo jalla ut. Jo takker for det, felger er det alltid delte meninger om, synes selv Work felgene er knalltøffe, men de er ikke noe å bruke på bane, det er de alt for tunge til så der vet jeg ikke hva jeg skal ha etterhvert. Har jo OZ felgene som skal shines og, de er jo grisefeite, men vet ikke om de er noe jeg i det hele tatt kommer til å bruke. Blir noen løsninger med de jeg ikke helt liker.
BilBruker Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Eneste som mangler nå S:M:G er video av oppstart, nå det er noe jeg ser frem til med de traktene der!
S:M:G Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Eneste som mangler nå S:M:G er video av oppstart, nå det er noe jeg ser frem til med de traktene der! Har en video jeg tok med mobilen, men det bråker så mye at det bare er skurring til lyd, dessuten er ikke jeg så stødig på data at det gjør noe, så opplasting av video har jeg ikke sett noe på. Men kan jo se etterhvert.
BilBruker Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Eneste som mangler nå S:M:G er video av oppstart, nå det er noe jeg ser frem til med de traktene der! Har en video jeg tok med mobilen, men det bråker så mye at det bare er skurring til lyd, dessuten er ikke jeg så stødig på data at det gjør noe, så opplasting av video har jeg ikke sett noe på. Men kan jo se etterhvert. Skal være relativt enkelt å anskaffe seg en youtube konto og laste den opp der. Men greit å ha et videoklipp som er verdt å vise Når kommer de siste delene, og montering av de? Satt deg noen dato for ferdigstilt bil sånn ca?
S:M:G Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 De siste dele til tørrsumpen kommer i løpet av uken faktisk, men har lagt planen sånn at alt til smøresystemet lages til, kobles opp og monteres sånn at når alt er ferdig er det bare å bytte bummpanne, plugge hull fra gammel oljepumpe og hekte på reimen til nye pumpa. Eneste som hindrer meg fra å trille nå er "bunnplaten" til høyre fjærbein. Er bestilt nye i januar, men høyre side lar vente på seg. Skal få låne et sett av en, men det drøyer litt der og mtp. reisejobb. Så om noen har noen liggende å slenge som vil låne meg en stund er det bare å gi en lyd. Mangler og grått teppe og store kjørecomputeren.
S:M:G Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Hvorfor skal du bytte de?De er jo sveisa om jo.... Ga de med ap bremsene, passet ikke med originale endeledd i hullene heller, lite aktuelt å sette på uniballs igjen. Men får vel bare være tålmodig å vente, er jo tross alt tidvis vinter fortsatt.
S:M:G Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Da var den første testturen unnagjort, det var pokkern så godt. Ble virkelig en annen karakter på motoren med nye kammer og endring av innsug. Får bare håpe det ikke bare er innbilning siden det er evig lenge siden sist den var på tur, føret var for dårlig til at jeg fikk tråkket til noe, fantes ikke grep på 1. 2. og 3. Et par bilder kanskje? Motorrommet er "ferdig" er i allefall mer eller mindre sånn jeg kommer til å ha det. Det var vanvittig med lyd fra innsuget inn i kupeen, satser på at det ikke er for ille i lengden. Måtte jo selvfølgelig vaske av alle månedene med støv, var kjekt selv om det regnet.
G-RACING Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Grattis! Må sei eg lika den fronten din, spesielt med gule løkter
S:M:G Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Grattis! Må sei eg lika den fronten din, spesielt med gule løkter Takker, EG OG LIKAR! Ser skikkelig frem til å få på plass siste biten til understellet så jeg kan begynne å ta den i bruk, er litt tvilsom styring på den nå, men jeg bare måtte teste i dag. Gleder meg til benking, så får jeg svar på om jeg har fått tusen gamp eller om det bare er innbildning
Hawkon88 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 MYE bra jobb på deg! Du får gi meg en lyd en dag, står gjerne med en kaffikopp og sparker dekk på den bilen der
S:M:G Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 MYE bra jobb på deg! Du får gi meg en lyd en dag, står gjerne med en kaffikopp og sparker dekk på den bilen der Takk, gjør jo som de fleste her inne et tappert forsøk på å få ting på stell, tar gjerne en tur innom, tror dekkene begynner å trenge et spark eller to nå. Men mangler fortsatt "bunnplaten" til høyre fjærbein, gjentar stadig tilfelle det er noen innom som har noe sånt liggende og vil selge/leie bort frem til jeg får de jeg har bestilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå