E30 er tingen Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Selger da min e30 316i sedan 1989. bilen er i god teknisk stand men svetter litt olje fra bunnpanne dette skal jeg få prøve å få fikset i helgen. Bilen mangler bakpotte men skal sette på en som jeg har liggenes. har litt overflaterust og noen hull her og der, men gulv og kanaler er ikke så gale. Har ikke løftet på teppet men kan ikke se noe fra undersiden av bilen. er en helt grei bruksbil som bruker lite bensin og får deg fra a til b. EU ok til november 2012. Masse slitedeler har blitt byttet. service ble tatt for ikke så lengesiden sammen med registerreim Tilbehør: Hengerfeste 15' sub i kasse. Cerwin vega(spiller og forsterker følger ikke med) ett sett vinter og ett sett sommer felger på stål med Org Bmw kapsler Ønsker 10 000 for bilen. men kan vurdere Bud Send PM hvis du har noen spørsmål ang bilen eller du vil gi et bud Har ikke peiling på hva forrige eier tenkte på når han skulle flikke dette med lakk stift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 årsavgift er betalt... bilen får ny bakpotte i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjalve Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Halloen! interessert i e30, men har et par spørsmål, Hvor langt har den gått? Mye hobbymekking? funker det elektriske som det skal? alt av lys funker? den starter og går? problemer med kjøleanlegg, vifte osv? clutchen og gir funker som det skal? Noe fukt rundt om i bilen? noe slark i styringen osv? Bor i Bergen selv, så kan sikkert komme og se på den en dag også! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 mener den har gått 250k nå men alle servicer er blitt tatt på jæger bergen utenom en. Mesteparten av bilen er Urørt. bare lagt kabel fra pluss pol og bak til forsterker. Mangler også et deksel i motorrommet som skjuler mesteparten av ledningene til motoren Langlys og park virker ikke fordet at forrige eier har tatt koppene på baksiden av begge langlysene og tatt ut parkpære holderen. Skal se om jeg kan finne noe frem slik at dette kan fikses. eller funker alt elektrisk som for eks Bakrute,vindusvisker med automatisk spyle funksjon, varmeapparatet funker men det bråker litt. Ingen problem med kjølingen. ligger bittebittebittelitt over normal men dette har ingenting å si for driftsproblemer Bilen brukes hver dag og har aldri hatt problem med og få start på den. ikke engang på de kaldeste vinterdagene vi har hatt hittil Clutch gir og diff er i bra tilstand er litt fukt i bagasjen. forrige eier sa han hadde tettet det men dette stoler ikke jeg på. ingen slakk i styringen eller andre foringer på bilen Motorfester er nylig byttet på grunn av vibrasjoner under kjøring eneste jeg vil se på som et "problem" med bilen er at den bråker på grunn av manglende bakpotte. har lite penger for tiden og får ikke kjøpt inn de delene jeg trenger til og fikse det. har enda ikke fått tilsnakk av politi på bråk når jeg har møtt på de Er ikke å få tak i før på mandag neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Har fått bud på 8000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg