BennyBeamer Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Hei, har en 525 E28, et lite prosjekt, er 4 knekte vippearmer, kjøpte bilen som prosjekt i sommer, men hadde en annen E28 som ble prioritert før vintern kom, så toppen er skrudd av, og mangler en mellomaksling, intreøret er veldig strøkent, ingen hull, noen sprekker i dash bare, utrolig tight og fin girkasse og clutsj, ikke vert mye herja med, sa vertfall tidligere eier, jeg har jo ikke kjørt den.. E34'n hadde jeg en liten ulykke med i vinter, men skal fikkse den feilen i helga, bytte traversen, så er den i orden, den er eugodkjent til 2012. intreøret på denna er også veldig strøkent, gule lamper, nær og fjær, er bare pærene som er byttet. ingen ulyder i fra motor, lit urein på tomgang bare, ble byttet olje, tennplugger, oljefilter i vinter før ulykken. lit rust i kanala, men ellers bra! tengte på om noen var intressert i og bytte i en atv. helst yamaha, 450 elns bud motas, bilene selges IKKE i deler! er også med en del felger med bra dekk, blir vell 4 sett, sommer og vinter Bilene står ved gardemoen Ring eller send melding på 90128528 Mvh Benny Hanssen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BennyBeamer Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Noen bilder! kom med bud. intressert i inbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 pris på denna e28'n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BennyBeamer Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Ikke satt noe pris, åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 du vet vell sånn cirka ka du vil ha e28 ? jeg begynner en plass jeg da 7k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå