satelite Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Hei! Tenkte å ta en "overhaling" av de fleste foringene på bilen både forran og bak, når jeg da er inne på GS og ser på powerflex foringene, så er det 60 og 66mm på bærebro fram, må jeg krype under bilen og måle?
2000Touring Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Da jeg bestilte fant ikke jeg noen annen måte å finne ut av det på enn å måle. Jeg vil forøvrig anbefale å kjøpe Meyle forsterkede armer fra eksempelvis Scmiedmann. Komplett sett koster i overkant av 3000. Min erfaring med originale bærearmer er at de holder ganske nøyaktig fra en EU-kontroll til neste, og jeg har hatt bilen min gjennom 3 EU-kontroller.
satelite Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Så jeg må kjøpe nye bærearmer mener du? Ikke bare foringer? Eller misforstod jeg?
2000Touring Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Nei, du må ikke bytte bærearmer;-) Jeg bare antok at du skulle gjøre det også i og med at du skulle bytte alle foringer så tenkte jeg automatisk at du også ville bytte kulene - og de sitter fast i bærearmen...
satelite Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Det jeg stussa litt på Tror ikke jeg trenger å bytte hele armen! Så jeg må faktisk under å måle? Ingen som vet eksakt? Vurdere å bestille begge størrelsene for å være sikker!
2000Touring Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Tror der er sånn at tidligere modeller har 66 og senere har 60, men vet ikke hvor overgangen går. På min 99mod er det 66mm. Er det ikke bare måle da? Eller har du for mye penger?(siden du vurderer å kjøpe begge)
satelite Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Problemet mitt ligger i at jeg må komme meg under bilen, å får ikke til det! Man får vell sendt i retur de man ikke bruker regner jeg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå