Gå til innhold

2000 E46 Touring powerflex foringer, størrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tenkte å ta en "overhaling" av de fleste foringene på bilen både forran og bak, når jeg da er inne på GS og ser på powerflex foringene, så er det 60 og 66mm på bærebro fram, må jeg krype under bilen og måle?

Skrevet

Da jeg bestilte fant ikke jeg noen annen måte å finne ut av det på enn å måle. Jeg vil forøvrig anbefale å kjøpe Meyle forsterkede armer fra eksempelvis Scmiedmann. Komplett sett koster i overkant av 3000.

Min erfaring med originale bærearmer er at de holder ganske nøyaktig fra en EU-kontroll til neste, og jeg har hatt bilen min gjennom 3 EU-kontroller.

Skrevet

Nei, du må ikke bytte bærearmer;-) Jeg bare antok at du skulle gjøre det også i og med at du skulle bytte alle foringer så tenkte jeg automatisk at du også ville bytte kulene - og de sitter fast i bærearmen...

Skrevet

Det jeg stussa litt på :P

Tror ikke jeg trenger å bytte hele armen!

Så jeg må faktisk under å måle? Ingen som vet eksakt? Vurdere å bestille begge størrelsene for å være sikker! :P

Skrevet

Tror der er sånn at tidligere modeller har 66 og senere har 60, men vet ikke hvor overgangen går. På min 99mod er det 66mm.

Er det ikke bare måle da? Eller har du for mye penger?(siden du vurderer å kjøpe begge)

Skrevet

Problemet mitt ligger i at jeg må komme meg under bilen, å får ikke til det! :P

Man får vell sendt i retur de man ikke bruker regner jeg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...