Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hadde bilen på verksted for en tid siden (e39 523ia) der det ble byttet bunnpannepakning og indre/ytre styreledd. Det ble etter dette selvsagt tatt 4-hjulskontroll.

Da jeg fikk tilbake bilen merket jeg meg at rattet gikk ann å dytte opp og ned 1 cm selv om rattjustering var låst. Senere har det oppsått en knrikelyd fra et sted inne i rattstammen virker det som. I dag fant jeg ut at justering av rattet inn og ut ikke lar seg gjøre, det er låst i den posisjonen det var i da bilen ble levert på verkstedet (har ikke hatt behov for å teste dette tidligere.

Vet noen hva dette kan være? Er dette noe som lett vil la seg utbedre ved en justering, eller kan verkstedet ha ødelagt noe i styringsmekanismene? Kan nevne at det ikke er slark i styringen eller uvanlige vibrasjoner i rattet av noen form...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...