leba Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hei. Har et par Infinity 6x9" jeg kunne jeg tenkt meg å brukt bak i cab´n min. Har lest på noen inlegg her at det skal passe i sidene bak med litt modifikasjoner. Noen som har gjort dette som kan fortelle meg hvordan festene må se og hvor de plasseres? Evt om man får kjøpt fester noen steder..? På forhånd takk for hjelpen Lars-Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Du setter ikke 6x9 på sidene mister,ser helt jævlig ut.. Kjøp et komp sett med 5,5 høytalere.Det setter du bak trekket,eller så bygger du på utsiden.Men ikke 6x9,det er ment for hatthylla det eller stasjonsvogner,ikke en cab.Legger ut mer info på tråden min,om hvordan jeg har gjort det i bilen min,så kan du se der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Hehe, okei da... Skal ta en titt på tråden din jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå