Kjexx Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hei er det noen som har erfaringer med e36 cab? Hvilken modell er den mest gunstige? Jeg har siktet meg ut en sen 90 320. Har for meg at den er stabil. Lurt å ha en hardtop og kanskje? Siden jeg muligens kommer til å bruke den på vinteren. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hei! E36 cab kom først i 94. En 320i vil holde. Trenger litt turtall, men cab opplevelsen blir en helt annen med sekseren brommende under panseret sammenlignet med en 318. Vil tro at seksern er mer solid og. Sjekk for rust, begynner å bli noen år disse bilene nå. Greit at caben også fungerer som den skal om den er av halv/helelektrisk type Er alt i orden på disse bilene (understell/drivverk/motor) så får du en deilig kjøreopplevelse litt utenom det vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Hvordan er det med vanos og slikt da? Tror jeg skal nafteste den bilen som skulle være aktuell. Er det noen svakheter ved cab`n som det ikke er med de andre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 En naf test er helt sikkert ikke dumt nei. Så lenge det ikke er noen ulyder i vanos i form av raklelyder så er det ingen fare. Har selv vanos på min uten problemer. Cab'n er stort sett den samme bilen som de andre, bortsett fra litt høyere vekt pga avstivinger i karosseriet. Feil utover vanlige E36'er vil da evt. være kalesjen. Der er det mye microbrytere, vaiere og mekanikk som KAN gå i stykker/være slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Aha. Skal kjøpe meg en til neste år. Du har en 328 ja. Kunne tenkt meg en selv med manuell kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå