Robkill Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Heisann! Jeg har en e32mod 730ia m30 med en del brukbare deler, automaten fungerte som den skulle sist bilen ble brukt! går derfor utifra at den er i orden fremdeles. IKKE automaten med Economic, manuel og sportprogram. Som skrevet i emne, e32 og e34 har mye likt Er det noe du trenger så send en PM, deretter vil du få bilder og beskrivelse av delens tilstand. Jeg holder til på Nesodden, like utenfor Oslo. Solgt: Hovedlamper. Tåkelys. Baklamper. Blinklamper. Vannpumpe. Hattehylle med Rollo og fester. Interiørlys. Bakfanger og frontfanger. Liten kjørekomp. Radiator. Dynamo. Coil. motorfester. speedometer. høyttalere. sparkepanel. viskosevifte. fordeler. LMM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 ekspasjonstank på torpedo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Den er hel den, 200kr og den er din. Om du vil ha bilde av den kan du gjerne få det, men akkuratt en ekspansjonstank er kanskje ikke det så viktig med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Tar den jeg da! Kan ta en tur søndag å hente med mindre du Skal i retning drammen i nærmeste fremtid ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Skal dessverre ikke det på en stund, men er hjemme på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Radiator, dynamo og coil er også solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 hva skal du ha for venstre framdør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 hva skal du ha for venstre framdør? Beklager sent svar! Om du fremdeles er interessert så kan jeg få sjekka tilstanden på døra, husker ikke i farta hvordan den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 hva skal du ha for venstre framdør? Beklager sent svar! Om du fremdeles er interessert så kan jeg få sjekka tilstanden på døra, husker ikke i farta hvordan den er. sorry kompis, har ordnet meg med en dør nå... trenger venstre framskjerm da. men ser den er borte på bilde. solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 hva skal du ha for venstre framdør? Beklager sent svar! Om du fremdeles er interessert så kan jeg få sjekka tilstanden på døra, husker ikke i farta hvordan den er. sorry kompis, har ordnet meg med en dør nå... trenger venstre framskjerm da. men ser den er borte på bilde. solgt eller? Den har jeg faktisk! Men var en av skjermene som hadde en skade, husker ikke hvilken. Kan sjekke det i morgen når jeg er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 supert, hva skal du i tilfelle ha ha for venstre framskjerm da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 supert, hva skal du i tilfelle ha ha for venstre framskjerm da? Jeg vil helst se tilstanden på den først, men dyrt behøver det ikke å være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 det høres bra ut, jeg holder til på Mysen så det trenger ikke bli så mye jobb for å hente den heller. sant du har det på Nesodden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 det høres bra ut, jeg holder til på Mysen så det trenger ikke bli så mye jobb for å hente den heller. sant du har det på Nesodden? Den står på Nesodden ja! Jobber derimot i Ski så det er mulighet for å hente ting her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 det høres enda bedre ut. men få tatt en titt på denna framskjermen og popp opp en pris så ser vi deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå