jakobm5 Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Nye bbs lm til e39 byttes i andre 19" fjærnet klarlakk på kantene og polert max opp:) satt inn med american racing produkter:)
jakobm5 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Vurdert lenge å skaffe meg disse til min, men er veldig skeptisk da jeg faktisk synes Rondel D58 kler bilen fantastisk bra slik det står nå. kan vurdere å ta bytte vist det er snakk om strøkne rondeller og dekk,,, prisn er 8,500
jakobm5 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 innpress? veldig intressant 5 serie innpress og bestilt til e39:) ingen bytte???
jakobm5 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 er dette inkl dekk? ja det er med dekk og ja de er framfelgene på bildet...
j_b Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Vurdert lenge å skaffe meg disse til min, men er veldig skeptisk da jeg faktisk synes Rondel D58 kler bilen fantastisk bra slik det står nå. kan vurdere å ta bytte vist det er snakk om strøkne rondeller og dekk,,, prisn er 8,500 hei interessert innbytte mot breyton flame med gull senter og helt nye dekk? er 19".
jakobm5 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Vurdert lenge å skaffe meg disse til min, men er veldig skeptisk da jeg faktisk synes Rondel D58 kler bilen fantastisk bra slik det står nå. kan vurdere å ta bytte vist det er snakk om strøkne rondeller og dekk,,, prisn er 8,500 Bilder og dekkdim? Til 5 serie?hei interessert innbytte mot breyton flame med gull senter og helt nye dekk? er 19".
jakobm5 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Dekk dimensjon ? Hvilke replica merke er dette ? gs sine replica! 235 35 forran 265 30 bak sonar dekk forran khumo bak,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå