Labbestuss Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Etter bare 1 dag i mitt eie gikk pæra på den ene "angelseyen", lyser denne pæra til begge ringene? Er det en enkel sak å bytte denne pæra? Bilen det er snakk om er E61..
Labbestuss Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 takk for svar.. Men herregud for en jobb bare for å bytte pæra? Han brukte litt over 4min og har vel gjort det et par ganger.. Skal jeg gjøre det der selv som omtrent aldri har åpnet panser på en bil bruker jeg vel 5 timer! På venstre side har pæra mi gått..
mudbug Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Ellers du trenger ikke å demontere hovedlys: You don't need to remove the headlight to change that bulb. a) remove the two torx bolts at the top/rear of the lamp unit loosen the two smaller torx bolts at the bottom/rear of the lamp unit c) slide the lamp forwards about two inches d) unscrew the round cap e) twist to remove the main-beam bulb f) twist to remove the angel-eye bulb g) re-fitting is the reverse of removal.
Labbestuss Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Ellers du trenger ikke å demontere hovedlys:You don't need to remove the headlight to change that bulb. a) remove the two torx bolts at the top/rear of the lamp unit loosen the two smaller torx bolts at the bottom/rear of the lamp unit c) slide the lamp forwards about two inches d) unscrew the round cap e) twist to remove the main-beam bulb f) twist to remove the angel-eye bulb g) re-fitting is the reverse of removal. Takk... Jeg får vel prøve Alternativet er vel at det går til helvete..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå