Roadfly Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Ønsker og kjøpe ledningsnett til lysene til min 325i 87mod (preface) vet ikke om det har noe betyding på hva modell det er grunnen for at eg trenger er pga jalla-mekk etter forrige eier Kjørelys-parkeringslys står på heile tie når tenningen blir vridd om Håper noen har et nett liggende og slenger en plass Om dere har et bilde eller to på hvilken ledninger/farge på ledningene deres som går til kjørelys evt parkerings lys så hadde det vert veldig til hjelp Mhv Roadfly
///m-power91 Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 jeg har, hvor trenger du ledningene fra? under dashen?
Roadfly Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 eg trenger vell egentlig alt av ledninger til lysene framme og til kontakten/dashen til strøm. pga, det står på heile tiden, kjørelys og park lys. eneste som faktisk funke er langlysene av en eller annen merkelig grunn. hvor mye har du tenk deg for ledningsnettet? hvordan er det og bytte? er det nesten plug and play?
///m-power91 Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 er vell nesten plugg and play tenker jeg, hmm, kan få hele nettet for 1000?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå