Remi Berg Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Har hvert i kontakt med AKG Motorsport ang. å bli Norsk forhandler for disse og fått klarsignal på dette. Er det noe interesse for disse produktene evt. hvilke produkter er aktuelle. Kan levere alt i fra dem, men vil ha et begrenset lager i begynnelsen til jeg får en oversikt over hva som er aktuelle produkter. Satser på ukentlige bestillinger der ifra. Dette er ikke tenkt å være en salgstråd, ville høre om interessen er der. De som ønsker pristilbud kan sende meg en PM eller mail til adressen i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Da må du legge ut noen bilder av det du selger og hva dette skal koste . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Hva som skaffes kan dere se på AKG Motorsport. Prisene har jeg ikke regnet så mye på, men f.eks bærebroforinger bak på E34 vil ligge på ca. 1400,- Aluminiumsforing til diffen på E30 vil ligge på ca. 750,- Dette er veil. priser og det vil bli gitt 10% bimmersrabatt på disse prisene. Foreløpig har jeg ikke regnet så mye på prisene da jeg vil vite om dette er noe folket vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Produktene fra AKG er bra! Har bestillt derefra flere ganger! Folk er helt sikkert interesserte, men du bør bygge opp et lite lager og prise varene først. Alt blir nok solgt, kan bare ta litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 ja, kjøpt mye derfra selv. Bra produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Produktene fra AKG er bra! Har bestillt derefra flere ganger! Folk er helt sikkert interesserte, men du bør bygge opp et lite lager og prise varene først. Alt blir nok solgt, kan bare ta litt tid Lager vil bli lagt opp. Er litt ute etter hint om hva som kan være gangbar vare slik at det ikke blir handlet inn for store summer som bare blir liggende. Skal se om jeg ikke får lagt opp noen varer med priser i løpet av helgen slik at dere får se noenlunde hvordan prisene vil bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå