tomasbaj Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Hallo, Da jeg holder på å bygge om min 540 til manuell, trenger jeg et nytt platedeksel til midtkonsollen (den som sitter rundt girspaken). Den som sitter i delebilen er ikke no fin lenger, så vil ha en ny. Ringte BMW for å hør eom det gikk ann å bestille og hva det eventuelt kostet og fikk som svar at de kunne skaffe en, men det kostet neste 3000kr (!!!!) Makan til pris da! Er det noen som selger en bil i deler så kunne jeg gjerne tenkt meg en slik plate.....i god stand! håper noen kan hjelpe... Legger ved et bilde....det er nr.2 på bilde....
///MPower Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 vil ikke ha m5 platen i stedet da? den har jo sånne rom som du kan legge ting i feks, og er mye finere. den er i skinn, og koster 1298kr på koed.no del nr 18 på bildet http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=35
tomasbaj Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 vil ikke ha m5 platen i stedet da? den har jo sånne rom som du kan legge ting i feks, og er mye finere.den er i skinn, og koster 1298kr på koed.no del nr 18 på bildet http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=35 Sier du det? Hmm...ja så lenge det ikke står M5 der så er det greit. Blir litt harry å ha det på noe som ikke er M5 (har ikke sett link enda). MEN, passer den overens med girspak og sånn på 540? At hullet er like stort liksom:-p
tomasbaj Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Hmm står den passer alle manuelle modeller så
cheron Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Jeg har den plata nr fra en 540 med manuell kasse. Tror jeg.. Må sjekke i hylla på verksted.
tomasbaj Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Jeg har den plata nr fra en 540 med manuell kasse. Tror jeg.. Må sjekke i hylla på verksted. Ok sjekk og send meg bilder eventuelt på mail.(tomasbaj@fredfiber.net) Også hvor mye du skal ha for den, så får jeg telle opp om jeg skal ha M5-plata eller 540-plata. Kan vel og kle inn min egen med karbon eller no....har ikke fått sjekka pris på det enda ///MPower: Er det denne du mener? Jeg får opp 483,75NOK på den jeg da og ikke 1298,- som du påstår hmm
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Jeg har den du viser over her, passer fint i en 540i med manuell kasse.
tomasbaj Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Du er min venn, Hafsmo:) Hvilken stand er den i? Hvor mye skal du eventuelt ha for den? Den er i skinn ja?
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Ah.. jeg ser jo det at jeg var litt uklar i mitt forrige innlegg. Jeg mente bare at jeg bruker den samme ramma i min bil. Kjøpte den til 483,- som du viser til over her på koed.no. Har faktisk og en til overs, men denne er ikke i veldig bra stand.
///MPower Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 den eg mente tror eg var i skinn, så sikkert derfor den var dyr.
tomasbaj Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 ahh bøffelskinn var den visstnok Da tror jeg at jeg går for skinnplata til 500:-) Aldri bestilt fra koed før jeg, hørt det tar lang tid å få delene sine derfra? Erefaringer? ///MPower: Finner forøvrig ikke den med bøffelskinn....
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Om de har det på lager går det som regel ganske kjapt. Hvis ikke går det fort en uke eller 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå