bmwkenny Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 har akkurat kjøpt meg min første og helt klart ikke siste bmw men fant ut ett par små ting jeg vil fikse ved den, vet ikke om jeg skal skrive det på prosjekt forumet en gang siden det er så lite men ihvertfall her er lista: -m3 speil -senkesett -multimedia spiller -øyelokk -sota led baklykter dette er det jeg kommer til å starte med. noen som har noen tips på noe kult å gjøre, tell me!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Dette er et show-forum, dvs. vise fram bilder av bilen. Ikke mye konstruktiv hjelp man kan gi deg med tanke på oppgraderinger av bilen heller, når du ikke legger ut bilder av den eller engang gidder å skrive hvilken 3-serie det er snakk om, finnes jo mange forskjellige 3 serier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Såså, det er en første gang for alt.... Høres greit ut det der! Sleng gjerne ut litt bilder og mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Bmw 318i touring 2001 model står det i info'n hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Så ikke det i sta ;p Men fortsatt greit med bilder hvis han vil ha hjelp til mods! Som alltid er det noen 18-19" felger pluss litt senk som gir det beste resultatet til en kul bil. Stort sett er det nesten ikke mer som trengs. Hvis du vil gå enda lenger så har du jo M-fangere, og speil som du skrev. Øyelokk ville jeg personlig droppa, da bilen bare vil se trøtt ut som regel.. Skal du ha multimediaspiller kan jeg anbefale Dynavin v5, ser original ut og har alle funksjoner du kan drømme om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå