Gå til innhold

E34 520i Gletscherblau met 93 mod selges / byttes

bayerne34
 Share

Anbefalte innlegg

Lufter nå interessen for min 520i. Har tidligere vært i min onkels eie fra 1999 til 2009, før dette var den importert av verksmester v/ GS Bildeler i bud som hadde den i noen år. Er ikke nødt å selge, vil bare lufte interessen for bilen. La deg ikke skremme av km stand, bilen viser ingen tegn til å ha høy km, og har mange km igjen. Tight og fin 520i, med AC og takluke, bilen har Sebring sportsanlegg, og er senket med gule apex fjøre framme (har bakfjørene liggende også), dette er ikke godkjent i vognkort, men har aldri vært tema på eu. Ellers har bilen blått (!) skinn interiør, med midtarmlene fremme, og varme i setene.

Bilen fremstår som, og ER godt ivaretatt av alle eiere. Denne bilen vekker oppsikt på BMW treff, og folk snur seg etter deg når som helst.

Bildene som legges ut er fra sommer 2010, skal ta nye bilder nå. Ingen endringer, bortsett fra en liten skade helt nederst på bakfangeren (liten skade i plasten) men denne skal jeg prøve å utrette før evt salg.

Ellers er det ufattelig stor bagasjeplass, og god fotplass i baksete, tidligere brukt som familiebil, hvor de hadde barnevogn i bagasjerommet.

Polert 4 ganger hvert år, og vasket MINST en gang i uken både i mitt og min onkels eie. Han eier byens lokale lakk og bilpleie butikk, så den er ivaretatt med skikkelie pleieprodukter.

Ved langkjøring bruker den ca 0.7-0.8 på mila (målt etter computeren) og er en fantastisk kjøreopplevelse.

Ny frontrute høsten 2010.

Nye bremser høsten 2010, nye remer på motor (vifte og ac rem) høsten 2010.

Felgene på bildet følger ikke med, det følger med 17" M5 felger. Og et sett 15" alu felger med piggdekk.

Sideskjørt er smørt opp med understellsmasse etter disse bildene er tatt. Fremstår som utrolig strøken!

Nye gassdempere på bakluke, sykt hvor tight denne er, viser hvor godt i varetatt bilen er, du slipper den 10mm over låsen og den går rett i lås.

Som nevnt sebring exos og 17" m5 felger, angel eyes framme, xenon kjøre og grøftelys, hvite blinkers på baklys.

Eu godkjent: Frist for kontroll: 31.08.2012

Ta gjerne kontakt for mere info, vil legge opp nye bilder så snart som mulig.

Gi bud / kom med byttetilbud. Gjerne med mellomlegg fra deg.

PS Veldig intr i bytte :)

BILDER:

cyacn8aao0c3iwgjpb9c.jpg

hurpwyitk31apstt3x3h.jpg

5c9l975tcjdlzuyuv6sq.jpg

h2it7o1gcnuyp5kaoqsl.jpg

s780ii2je83lcc6uw9cy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...