jarle.t Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 skulle skifte støtdemper i dag, men fant ut jeg manglet noe. disse 2 metalldelene under gjemgene i toppen av demperen... hvor får jeg tak i dem? mener da den skiven og sylinderen i toppen der
bjalle Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Ikke lett å skjønne,mener du tårnlager,satt ikke det på den demperen du bytter ut ?ellers selges jo dette der man får kjøpt bmw deler,foreks schmiedmann.
jarle.t Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 jeg mener skiven og sylinderen som er under gjengene på demperen påbilde
bmwJon Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 det er en hylsen og skiven du tenker på...er det ikke bare å bruke opp gamle da, de er jo like fin. framme eller bak foresten?
jarle.t Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 hylsen henger som faen og skiven blir bare bøyd når jeg febrilsk prøver å få det av... det er bak
bmwJon Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 ok, skiva få du bestilt seperat, men den hylsa er en del av støtdemperlageret og koster ca 130,- pr stk på gs.
jarle.t Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 problemet er endelig løst, men gs klarte sende feil deler... utrolig når de har bilde og sender noe som ikke ligner .hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå