Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en e36 coupe som forrige eier har koset seg skikkelig med ledningsnettet til cd-spiller.. (alt er klippet) så jeg skal skjøte på ny isokobling. Problemet er at jeg ikke aner hvilke ledninger som er til hvilke høytalere. Noen som vet fargene på ledningene på disse? Har også sett under sitteputa at det går ca 20 ledninger i blå, gule og brune farger. Noen som vet hva dette er til foruten høytallerne i hattehylla?

Skrevet

EDIT:

Fulgte ledningene helt bak til bagasjerommet å finner ut at ledningene går til 2 kontakter bak det grå stoffdekselet. Er det noen som vet hva disse kontaktene skal gå til?? Cdveksler? Forsterker? trenger seriøst hjelp for nå skjønner jeg ingenting! Ser at ledningene som går fra høytalerne går helt bak for så å gå frem til cdspiller..

På dette bildet:

OTIyM19w.png

står nr. 15 som "Top-hifi system amplifier". Denne mangler jeg. Har totalt 6 høytallere fremme og to bak + diskanter. Er dette originalt på e36? Utstyrlista på bilen min er som følger:

210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )

354 GREEN STRIPE WINDSCREEN

401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

520 FOGLIGHTS

654 BMW BAVARIA C III

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

690 CASSETTE HOLDER

801 GERMANY VERSION

848 ENLARGED WIRING HARNESS

Å der står det jo HIFI loudspeaker system.

Skrevet

Ingen som vet? Har fått tak i forsterkeren som er på bildet, men det er to kontakter i bagasjerommet. En sort og en hvit. På forsterkeren er det bare 1 kontakt som passer å det er den sorte.. Ingen som har peiling på dette?? Sliter som f her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...