thomas wiggen Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 heihei jeg har lyst på orginal fangere til e34. jeg har styling fangere såm er sprokke hær og der det er ikke fint.. som jeg har lyst på orginal fangere. vist noen har så er jeg interisert i dem fram og bak fangere..
marius.hj Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Har fangere til touring stående på delebilen her, men vet at hjelen her inne sitter med div fangere til sedan.
thomas wiggen Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 kor dåkker bor da??? om det blilangt å færra
thomas wiggen Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 æ får penger om 1 måned da kan æ kjøp:P
marius.hj Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 kor dåkker bor da??? om det blilangt å færra Holder til på fannrem, orkdal.
thomas wiggen Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 ok, kor mye har du tængt te å ha får fangerene marius.hj????
marius.hj Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 ok, kor mye har du tængt te å ha får fangerene marius.hj???? Har egentli ikke tengt på noe pris, kom med ett bud så får vi se. Har ikke rukket å demontere noe ennå da jeg hentet bilen på fredag. Men har en plan om å starte demontering av bilen i løpet av neste helg. (så fremt att snekkerne er ferdige her, så jeg får kommet meg inn i garasjen)
marius.hj Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 oki 500 kr da hente æ dæm ?? Det var litt i minste laget, er en som vill betale 1000 for bare frammfanger. så du må nokk litt høyere ja.
thomas wiggen Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 noen såm bytter i mot 4 alu hjul å 500kr?
thomas wiggen Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 ingen?? kan bytte rc bil i fangere
bmwbil1 Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 heihei jeg har lyst på orginal fangere til e34. jeg har styling fangere såm er sprokke hær og der det er ikke fint.. som jeg har lyst på orginal fangere. vist noen har så er jeg interisert i dem fram og bak fangere.. har bakfangere til sedan. send pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå