Gå til innhold

Tips felger E91 2006 BMW 320D M-sport touring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er nylig blitt bitt av BMW-basillen, og er den stolte eier av en nylig kjøpt strøken E91 2006 BMW 320D M-sport touring. Jeg har originale 17" M-sport felger med sommerdekk (ikke avbildet), men kunne gjerne tenke meg nye 18".

n1pvey099iz59l26amkb.jpg

Jeg har kikket litt på nye originale BMW-felger, men det er jo ganske dyrt. De felgene jeg har lyst på er M3- eller M5-felger. Jeg har kikket litt på biler som er lagt ut til salgs på Finn.no, og det er jo endel 3-serier som har disse felgene. Dvs jeg regner med at det er replica...

Jeg har lagt ved et par bilder av nevnte felger. Er det noen som vet hvor man får kjøpt disse? Eller er det noen som har tips om andre felger? Eller kanskje noen har et sett strøkne felger de ønsker å selge? :)

qfcvup4ogk0tqyyz09wu.jpg

ggxjw1aa3hx1dv35k5jt.jpg

Skrevet

Moss bil og dekk senter. Se på finn.no. Torget, bil, dekk&felg.

Personlig liker jeg best M6 felgene. Har selv disse på sommer, mens jeg har M5 felgene på vinter.

På en 3 serie vil nok M6 eller M3 felger være penest.

For å se litt bilder av bilen med felgene bruker du Google. Søk f. Eks "BMW e91 M6 rims", klikk på bilder oppe til venstre.

Skrevet

Hei "Snappy79". Takk for hyggelig svar.

Jeg er enig i at M6-felgene også er veldig pene felger. Men på en 3-serie synes jeg disse kanskje blir litt for "kraftige". Men takk likevel for innspill. Fint å få tips fra andre med sans for BMW.

Jeg får ta kontakt med Moss bil og dekk senter og se om det løser seg med M3/M5-look :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...