NicklasFS Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 har nå godt for innkjøp av en bmw til så denne ganen ble det en bmw e36 1,8 det er litt rust å litt sånn små ting, bli ordnet i løpet av sommern håper jeg det er e34'n min som er første prioritet legger med link: viewtopic.php?f=11&t=179014 Bilder av E36'N angel eyes montert nye seter montert
StianA Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Grattis med Ny bil niclas Hiv på mteck senk og noen gromme felger så blir det bra du må bytte potte også da
NicklasFS Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 takker den blir ikke senket med det samme det nei blir eventuelt m3 fangere da. og kanskje noen andre felger etter vært. potta forblir, pga fin lyd
NicklasFS Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 hva tror dere? gul fil på lyktene, det blir midt imellom orange og hvit, jeg synes d blie litt fint, men, er det noen andre meninger? det er bare vanlig gul lyktefilm så
NicklasFS Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 nå er det vell kanskje på tide med en ny oppdatering har vell ikke skjedd så mye. annet en har gått for innkjøp av en 96mod 320 delebil som nå er høgd og eksos anlegg fra den skal på min, har også sota baklysene og kjøpt meg ny framfanger fra ''mexos'' her på forumet og lakkert den, kjøpte også en dtm leppe til å ha foran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå