E_johansen Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Har en e30 320i, og vurderer å kjøpe en kvassere kamaxel til den og porte toppen hoss sylinderservice. Hva med denne kamen fra schmiedmann: http://www.schmiedmann.no/11311716139/p ... ummer.aspx Noen som har prøvd denne? Noen som har tips eller forslag til noe bedre? Mvh Espen J Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere biltype og spørsmål
2000Touring Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Har du vurdert å slipe om kammen? Jeg holder på med eget prosjekt om dagen hvor jeg har slipt om kammen til en gvassere duration. Gjorde det på KMcams. Har gjort det før på en annen kam også, med vellykket resultat. De sliper om til den durationen du vil ha, innenfor gitte grenser - ikke for høy duration(ca 290 grader på M10-kammen) Se motoroverhalingsprosjektet mitt her
E_johansen Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Har du vurdert å slipe om kammen?Jeg holder på med eget prosjekt om dagen hvor jeg har slipt om kammen til en gvassere duration. Gjorde det på KMcams. Har gjort det før på en annen kam også, med vellykket resultat. De sliper om til den durationen du vil ha, innenfor gitte grenser - ikke for høy duration(ca 290 grader på M10-kammen) Se motoroverhalingsprosjektet mitt her Takk skal du ha. jeg skal ta en telefon til KMcams i morgo å høre litt.
E_johansen Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 Ingen andre som har jort noe lingnende da? portet toppen? chip? Et eller anna som noen har jort? Alle tips tas i mot med takk
T. Thøgersen Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 2 literen er og blir slapp uansett hva du gjør, stort sett. Hvis ikke vi snakker om enorme summer. Jeg hadde heller brukt pengene på å sette i en 2.5 liter. Tror det gir deg mest valuta for pengene.
B85 Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Ja, ville nok gått for en 2.5 jeg og, omslipt kam til en gatebil tror jeg ikke jeg ville gått for, da hadde jeg foretrekt en kam laget av råemne, for et formål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå