Gå til innhold

325ix e30 starter ikke. kortslutning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke start på min 325 for tiden. Alt skjedde en søndags kveld jeg skulle peile olje på bilen. I det jeg dro ut peilepinnen så følgte peilerøret med opp og dro ut + ledningen på starteren. No big deal, fikk festet peilerøret og satt i ledningen på starteren igjen.

Men bilen var ikke livsteng i. Lys og alt var der, men starteren reagerte ikke i det hele tatt.

Fikk satt inn bilen et par dager senere. Og sjekket alle sikringene. Alle er ok. Tenke at startern hadde tatt kveld, men ble ikke noe mer feilsøking den kvelden. Og nå igår måtte jeg fytte bilen så jeg fikk dradd bilen igang.

Og da merket jeg at verken el-vinduene, takluken og varmeapperatet var virket. Virket logisk at det skulle være en sikring. Men hadde ikke oversikt over hvilke sikringer som er til hva. Så fikk printet ut en oversikt nå iste.

Og ser at sikring nr 10 er blant annet til starteren. Sjekket sikringen og den så fin ut. Men byttet den fordi om. Fortsatt samme.

MEN om jeg tar ut sikring nr 10. Så funker vinduene og varmeapperatet. Men starter selvfølgelig ikke da sikring nr 10 er til starteren.

Ser for meg at jeg har en kortslutning en plass. Noen som har hatt samme problem, eller har tips til hvor jeg skal begynde å lete?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...