Melkvik Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Som topic sier, bakfanger på e34 touring er den lik bakfangeren som på sedan? ser fælt like ut, og passer hengerfeste fra sedan, på touring?
///MPower Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 jepp de er like. men vet ikke om hengerfeste er likt.
Ballder Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Fanger er lik ja, men hengerfeste har forskjellige delenummer og matcher dårlig på crossreference også. Men det jeg kan klare og se utifra bilder jeg fant på GS så dem like ut, men de har mest sannsynlig bare tatt bilder av en og samme type feste. Googler du litt utendlands, så finner du nok svaret.
Roar 525 Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Hei jeg har avtagbart hengerfeste fra touring på min sedan passer rett på det,men touring har annen lengde på det orginale ledningsnettet.
Melkvik Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Noen som vet om bakdempere fra sedan og touring også passer oversen? er sånn bedriten nivå reg på touringen som lekker fra alle kanter:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå