Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvilket element er på 1000w rms?? Å hvem element er det du snakker om som spiller bra?

Pioneer sine bassere spiller bra, men tåler ikke juling ;)

pioneer champion pro er på 1000w rms.

Tåler mye juling om du stiller det inn riktig:-) det fleste gjør feil. å da brenner det:-)

Jeg er enig med deg at det spiller bra, men siden jeg har sprengt to st, vil ikke jeg ambefale det elementet.. å uansett kan du ikke sammenligne 9500 med champion pro..

Skrevet
Jeg har hatt så mye sterio så det kan jeg si av erfaringer! ;)

Hva jeg legger i bra? At du føler musikken... når taket på bensinstasjonen rister, eller hvis du får alarmen til en parkert bil til å gå av den ene 12" som er i bagasjen, elle når du ikke ser hva som er bak deg i speila på bilen..da kaller jeg det bra, å da her du en st mtx 8000 / 9500 ;)

Hvis du mener det ikke spiller rent.. Lær deg å stille lyden i bilen din eller kjøp deg en større kasse..:)

At du synes det er bra når ting utenfor bilen din blir påvirket av lyden fra anlegg, så sier det meg at vi har ganske forskjellige oppfatninger av hva et bra anlegg er. Jeg vil gjerne ha så mye av lyden inne i bilen, og helst ikke risiting i noe som helst. Dette ordnes ved å dempe med STPluss eller dynamat.

Nå har det seg slik at det var en erfaren EMMA-dommer som har prøvd å få de til å spille pent, og ikke jeg. Jeg brukte riktig nok slike suber, men kvittet meg med de etter kort tid da jeg skjønte at disse var det ikke mye håp i. Hvertfall ikke når det gjelder å spille musikk og ikke bare lage masse lyd, for det er to ganske forskjellige ting.

Men da er vi vel enig i at hvordan man oppfater lyd er subjektivt, og at det du synes er bra, er det ikke sikkert at andre deler med deg. Jeg for min del liker å høre på musikk, og du kan godt få lov til å være fornøyd med (u)lydene dine, ristingen og all annen skrangling du skryter at MTX skaper i bilen din.

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i hva du mener med ulyder! Hvis du hadde lest hele tråden hadde du også fått med deg at jeg har stillt ned lyden på bassen fordi den er ekstrem.. Jeg kjører med ett frontsett ifra focal og 6x9 bak ifra jbl, å hvis du ikke hører lyden ifra det, er det deg det er noe galt med..

Jeg sier ikke at det er bra fordi at ting utenfor bilen blir påvirket, jeg sier bare at elementet klarer fint å gjøre det, noe pioneer IKKE klarer..

Jeg gidder ikke å diskutere hva som er bra å hva som er dårlig.. jeg er ingen fasit, jeg snakker bare ut i fra mine erfaringer med anlegg å da sier jeg.. Pioneer er dårlig på bass elementer i mitt syn, men de har de beste spillerne:)

Skrevet
Kjenner meg ikke igjen i hva du mener med ulyder! Hvis du hadde lest hele tråden hadde du også fått med deg at jeg har stillt ned lyden på bassen fordi den er ekstrem.. Jeg kjører med ett frontsett ifra focal og 6x9 bak ifra jbl, å hvis du ikke hører lyden ifra det, er det deg det er noe galt med..

Jeg sier ikke at det er bra fordi at ting utenfor bilen blir påvirket, jeg sier bare at elementet klarer fint å gjøre det, noe pioneer IKKE klarer..

Jeg gidder ikke å diskutere hva som er bra å hva som er dårlig.. jeg er ingen fasit, jeg snakker bare ut i fra mine erfaringer med anlegg å da sier jeg.. Pioneer er dårlig på bass elementer i mitt syn, men de har de beste spillerne:)

Mye skrivefeil her ser jeg :P Lyden i bassen^^ haha.. Du forstår ;)

Skrevet

hvor stor kasse skal jeg ha til denne? jeg vet du sa jeg får med tegning, men jeg har lest at mange anbefaler større?

herregud så tung den er.. den veier jo faen meg 40kg!!!! for et monster :D

Skrevet

Den veier drøyt mye, å da kan du jo kanskje forstå at det holder med en;)

Jeg er ikke sikker.. men ring tv-boden i sverige å hør med dem hva de ambefaler deg :)

Jeg bruker en kasse som fulgte med ett 7500 element, så jeg bruker nok en litt liten kasse, men det spiller utrolig bra :P

Skrevet

Jo større membran, jo mer lydtrykk.

Jeg kjører med ett frontsett ifra focal og 6x9 bak ifra jbl, å hvis du ikke hører lyden ifra det, er det deg det er noe galt med.....Pioneer er dårlig på bass elementer i mitt syn, men de har de beste spillerne:)

Om man hører lyden eller ikke, har ikke så mye med saken å gjøre. Er nok litt mer som spiller inn.

Helt enig med deg at Pioneer er dårlig på bass. Og ja, spillerne dems er helt kurrante, P88RSII er jo helt super.

Skrevet

Nei, men hvis du får en kombinasjon med behagelig bass og basstrykk å klar lyd så er jo det bra:)

Holder på å bygge inn en AVIC-F900BT i e36'n min, har satt klokka der cd spilleren er orginalt å tatt vekk den lomma nederst:D Tror det blir fett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...