rune152 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hei Har en 99mod, 520ia med en merkelig "ule" lyd fra motoren. Jeg har desverre ikke god nok greie på motorer til å forstå hva som lager denne lyden. Lyden kan minne om en tog fløyte. lyden kommer akkurat i det jeg trykker på gass pedalen, men forsvinner relativt fort. Det jeg syns var litt merkelig, var at når jeg drar opp peilepinnen for oljen, så kommer lyden veldig høyt og forsvinner ikke før pinnen er på plass igjen. Noen som har noen mening om hva dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Tett veivhusventilasjon. Veldig vanlig feil på disse motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune152 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 OK, er det en stor/kostbar sak og ordne opp i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Blir kostbart hvis du skal sette bilen på verksted ja. Mener jeg har hørt snakk om 7-8000kr i arbeidspenger og deler. Men er fullt mulig å gjøre denne jobben selv. Står litt om problemet i denne tråden http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=135663 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå