Gå til innhold

e30 325i Cab Selges

ilummina
 Share

Anbefalte innlegg

Selger e30'n min til fordel for ny bil

m20b25

Bilen har gått 215 000 miles å er i daglig bruk

vil tippe den har vært overhalt en gang i tiden i å med at den ikke bruker olje eller vann.

Det er en 1990 mod så rust er å finne Men av bærende konstruksjon ser den veldig bra ut

Mye overflate som sku vært godt over, framskjerm høyre side er gjennomrusta, et lite hull rett ved pansere der må man finne på noe dene ene bakskjermen er det en skal som har deti av .

caben er ikke strøken men følger med hardtopp også

Ellers har bilen altid fungert 100% for meg Ska ha en liten diagnose på den i nærmeste fremtid å se over litt.

lageret i vifta har godt den bråker på hakk 3 - 4 tomgang regulatoren kunne trengt en rens da den står å jager litt på tomgang. Ikke noe mer jeg kommer på i farta

Kjøpte bilen i fjord sommer da blei det fort kaldt å satt den bort før jeg fikk kjørt noe serlig med den men blitt mange fine turer i år

Sist godkjent: 18.03.2010

Frist for kontroll: 31.01.2012

Slenger opp noen bilder fra helgen som var i å med at dem første bildene jeg la ut var fra i fjord.

beqtu9f6y2bo1tq89c3a.jpg

ipa4w98m7kyeg7tkdcqr.jpg

zvrns7yfradcegvmq64c.jpg

3lwxdzj2unagaggh93pv.jpg

s4w13j3sjgyd54yalxyr.jpg

kl7lg4cdpzii2cmbxsnd.jpg

9wev7tcevl56yjjrj1ol.jpg

dqzagv7uittzor1cjp6e.jpg

uz7ereo831v85d73mg7b.jpg

hep5vtoj6cou1kfjjxw7.jpg

Tar i mot bud.

PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Hvilken farge er det innvendig? Er det ikke mulig å skaffe noen bedre bilder i dagslys? Mulig jeg må reise å se på denne. :)

svart dash blått skinn , skinnet har krympa på ryggen bak å sprekt opp fører sete er litt slitt men mye er gjort med å sy igjen der det har sprekt opp i sømmene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre bilder?

ska ut å ta noen bilder av alt pirket jeg å endre annonsen

Høres bra ut. Har en kamerat som hadde samme bil med samme farge, men med beige skinn. Litt spes disse utgavene. Bra med utstyr på den?

Du kan kjøpe min cab neste år RS-Heggem ;) hehe..

Ja du mener det ja? Skal jeg ha cab, må det være motor også. Skal jeg ha E46 blir det 330. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...