kabeldeigen Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Hei, jeg har dette oppsettet i bilen nå. Så lurer på å få tak i denne. Går dette an? Trenger ikke nav eller andre ting, kun radio og cd spiller. Noen som har gjort dette? Plug & Play? Vil dette virke? Eller må man ha hele pakken, med all slags dippeditter i bagasjerommet? Takker for svar
aloebiz.net Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Hei, jeg har dette oppsettet i bilen nå. Så lurer på å få tak i denne. Går dette an? Trenger ikke nav eller andre ting, kun radio og cd spiller. Noen som har gjort dette? Plug & Play? Vil dette virke? Eller må man ha hele pakken, med all slags dippeditter i bagasjerommet? Takker for svar Skal du kun ha Radio og CD så er jo det du allerede har det beste?? Det er MASSE jobb og meget kostbart å montere den originale navien. Regn med 10-15 tusen for utstyret pluss mange timer jobb og kabelstrekking. Absolutt ikke plug n' play Skal du ha skjerm vil jeg heller anbefale dynavin spiller. se http://www.gln.no Dynavin er plug 'n play
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå