kabeldeigen Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hei, jeg har dette oppsettet i bilen nå. Så lurer på å få tak i denne. Går dette an? Trenger ikke nav eller andre ting, kun radio og cd spiller. Noen som har gjort dette? Plug & Play? Vil dette virke? Eller må man ha hele pakken, med all slags dippeditter i bagasjerommet? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hei, jeg har dette oppsettet i bilen nå. Så lurer på å få tak i denne. Går dette an? Trenger ikke nav eller andre ting, kun radio og cd spiller. Noen som har gjort dette? Plug & Play? Vil dette virke? Eller må man ha hele pakken, med all slags dippeditter i bagasjerommet? Takker for svar Skal du kun ha Radio og CD så er jo det du allerede har det beste?? Det er MASSE jobb og meget kostbart å montere den originale navien. Regn med 10-15 tusen for utstyret pluss mange timer jobb og kabelstrekking. Absolutt ikke plug n' play Skal du ha skjerm vil jeg heller anbefale dynavin spiller. se http://www.gln.no Dynavin er plug 'n play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 OK, da vet jeg det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå