Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har ein e36 med sentrallås, men bakluka går ikkje opp. nøkkelen passer ikkje i låsen heller...

noen forslag??

Skrevet

var borti det samme med min forrige også..fungerer sentrallåsen? det jeg da gjor: sørget for at bilen var ulåst. tok deretter ett flatt skrujern og en hammer og slo ett skikkelig slag inn i låsen og prøvde å vri rundt. låste seg da opp. smurte deretter skikkelig opp hele låsemekanismen, og etter det har det ikke vært noe problem! på min virket det ganske tørt og litt eira (irr). så sikkert bare at det hele ble treigt :P

Skrevet

Har lignende problemer selv... Men det varierer!

Av og til når jeg trykker inn knappen når bilen er ulåst, låser absolutt alle dørene seg!

Men nøkkelen vil ikke vri rundt.

Sender du en pm hvis du finner ut av det ? :-)

Skrevet
Har lignende problemer selv... Men det varierer!

Av og til når jeg trykker inn knappen når bilen er ulåst, låser absolutt alle dørene seg!

Men nøkkelen vil ikke vri rundt.

Sender du en pm hvis du finner ut av det ? :-)

kan prøve å smøre opp du også, bare for å se =)

Skrevet

Sentrallås med eller uten fjernstyring? Om du putter nøkkelen inn i låsen og holder den i "lås opp" "lås igjen" posisjon noen sekunder? Får den helt hetta?

Har du hatt problemer da du har prøvd å låse tidligere at låsen bare sminker opp igjen da du har låst den? Da er det eventuelt styringsboksen i døra di som er gåen. Har ny liggende her et sted i verkstedet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...