Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en facelift e46 320d sedan.

Har planer om å senke men vet ikke helt hva jeg skal velge.

Har vurdert justerbart da man kan få ønskelig høyde, men er redd dette kan fjerne en del komfort da jeg er veldig fornøyd med komforen i org understell. ?

Vurderer da 40/30 fjører. Hvordan senk vil dette gi ? Og hvordan blir da komforen?

Vil fortsatt at den skal være kjørbar i Norges land :lol:

Erfaringer tas imot med takk. :)

Skrevet

Går det bra med original demper, da?

Noe som jeg lurer på at jeg skal gjøre med min E46 er Sports understell (1 til 2 cm lavere) + senke skåler ( 1,5 til 2 cm lavere) og da ser bilen litt senka ut, uten at kjøre komforten forsvinner..

Vet at de fleste anbefaler justerbart senkesett.. Hørt at partsandretards har de billigste.

Skrevet

Er di på parts And Retards jeg har kikka på. Men er redd di kan bli litt stive.

Er bruksbil så er greit at den kan kjøres på litt svingete veier og sånn :)

Har FK kønigsport på m3'en og den er greit stiv.

Høres ut som org demper med 40/30 senk kan være et alternativ om det ikke kræsjer med org dempere ?

Skrevet

har det billigste justerbare settet fra partsandretards.

senker du maks, blir bilen stiv som f.. men om du holder deg på moderat senk så blir den stivere, men ikke for stiv. Jeg for min del kjører i byen med max senk, selvom det er litt strev :P

• 2 months later...
Skrevet

Kjører med 40/60 senkefjærer på min nå, og etter pappa satt i passasjer setet bak, høre side etter noen fartsdumper, så gikk demperen bak høyre istykker :) Kjøp senke dempere også når du handler fjær, m-tech trur jeg holder.. vet ikke helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...