DjaxxesE34 Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Hei Er det noen som har tips til hvordan jeg kan bygge om min 520D fra 2-rørs til 4-rørs system? Har sett endel 4 rørs-løsninger, men det er kun noen få av dem som er til Diesel?, er det så mye forskjell på de?. Isåffall er det noen som vet hvor de selger slike, og hvordan lyden bler etter konverteringen? Håper på Respons
Endre Hånde Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Lyden endres fint lite selv uten demper bak.. Ellers burde det ikke være noe problem å tilpasse anlegg fra bensinmotorene om du kan sveise.
DjaxxesE34 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Er det mye forskjell på rørene til bensin modeller da?, med tanke på hvor mye som må gjøres om får at system skal passe
DanielMK Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Som Endre skriver, du vil ikkje merke noe serlig forskjell på lyden. Om du bytter til sports-luftfilter vil du få litt mere sus og turbo lyd. Ang. montering av 4x utblås, så trur eg der er ganske rett frem? Er iallefall MANGE med diesel e60/61 som har gjort dette, så trur ikkje det skal vere så vanskelig?
Endre Hånde Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 vanskelig er det jo ikke. Diesel har ett rør inn, mens de større bensinutgavene gjerne har to.. Lett å sveise inn en Y.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå