Gå til innhold

Bmw M5 3.6 til salgs Bud/bytteforslag

BmwE34M5
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal selge Bmwen. Bilen er en ombygget 520 1988 modell til 3.6 M5. Dette er selvsagt godkjent av BT og står M5 i vognkort! Alt er M5(Utenom noe spesiell styling....) Bilen er TOTALT strøken! Vil tørre å påstå at den er 99,9% hvertfall! Meget pen! Ingen riper, bulker, ulyder osv.. Bilen er gjennomført bygget og har et meget pent M5 skinninteriør! Se gjerne annonsen på autodb.no med autodbkode: 1298243.

Der ligger det litt info og en del bilder. Legger ved noen bilder her også. Kom gjerne med bud/bytteforslag på denne.

PS. Får jeg ikke prisen jeg vil ha for å selge bilen, er styling til salgs samt så ønsker jeg å kjøpe orginal M5 styling til denne. Kom gjerne med bud på felger også, syns de er litt i største laget. Sporer en del med 275/35/18 (10") bak og 245/40/18 forran.

Som dere ser har jeg ikke akkurat flest innlegg her på forumet. Dvs, jeg vet omtrent ikke hva PM er. Hehe. Skriv bud, bytteforslag og alle spørsmål her:)

ya811ieslth5mfbb3wbl.jpg

3ma8cznvnmx51q6715vs.jpg

93e02r4ug091fqkrqzic.jpg

2w55x18i2tqkpub0ipj1.jpg

q8rd4kme93341x0c93nk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grom bil :) Men faen for en bakfanger, blir litt idet meste for en M5 :)

Hehe, skal si meg enig der ja. Har aldri skryti av den stylinga og kommer aldri til å gjøre det. :) Blir bilen i mitt eie videre skal det bli en clean M5 med orginal M5 styling! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står det at bilen er vraket 20.5.2003? Sjekka opp bilen når jeg så den i Skien, og da kom det at den var vraket.

Hei Ole Martin.

Så du stod på rekka sammen med de andre på Wattis nå jeg kom med bilen her om dagen, klart jeg måtte vise dere at det var M5. Du kan sikkert da bekrefte ovenfor andre her på forumet at de 315 hestene ikke er på beite :)

Om bilen har vært smelt kjenner jeg ikke til, isåfall har det blitt rettet opp til det usynelige! Bilen bærer overhodet INGEN preg av det noen plass. 0 tegn til det. Hvor står det forresten at den har vært smelt? Tidligere eier kjenner ikke til dette og han har hatt bilen over flere år.

Siden du ser jeg skriver Ole Martin lurer du sikkert på hvem jeg er?:P Henrik som fremdeles låner en CD av deg som hadde den svarte 525en, Hummeren osv? Kompis av Jonas. Da husker du meg:P Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er motorens km.stand det som står i instrument?

Hei på deg!

Ja, det er den riktige kilometerstanden. Går meget rent og pent og skulle tro den var stilt 100.000 opp, at den egentlig er gått 100 mindre enn den har gått. Meget fornøyd med den sånn!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står det at bilen er vraket 20.5.2003? Sjekka opp bilen når jeg så den i Skien, og da kom det at den var vraket.

Hei Ole Martin.

Så du stod på rekka sammen med de andre på Wattis nå jeg kom med bilen her om dagen, klart jeg måtte vise dere at det var M5. Du kan sikkert da bekrefte ovenfor andre her på forumet at de 315 hestene ikke er på beite :)

Om bilen har vært smelt kjenner jeg ikke til, isåfall har det blitt rettet opp til det usynelige! Bilen bærer overhodet INGEN preg av det noen plass. 0 tegn til det. Hvor står det forresten at den har vært smelt? Tidligere eier kjenner ikke til dette og han har hatt bilen over flere år.

Siden du ser jeg skriver Ole Martin lurer du sikkert på hvem jeg er?:P Henrik som fremdeles låner en CD av deg som hadde den svarte 525en, Hummeren osv? Kompis av Jonas. Da husker du meg:P Hehe:)

Husker deg ja ;D Bare lurte på det serru, siden det stod den var vraket.

Kan bekrefte at de hestene IKKE er på beite. Men jeg må si at jeg hadde blitt lurt om jeg skulle prøvd å kjøre fra deg, mtp stylinga (Som ikke hører hjemme på en E34 :D )

Om det er deg jeg tror det er, så er det du med E39 stasjonsvogna? Sølvfarga.

Heter forresten ikke Ole :P Det er Jon. Men det er fort gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ole Martin.

Husker deg ja ;D Bare lurte på det serru, siden det stod den var vraket.

Kan bekrefte at de hestene IKKE er på beite. Men jeg må si at jeg hadde blitt lurt om jeg skulle prøvd å kjøre fra deg, mtp stylinga (Som ikke hører hjemme på en E34 :D )

Om det er deg jeg tror det er, så er det du med E39 stasjonsvogna? Sølvfarga.

Heter forresten ikke Ole :P Det er Jon. Men det er fort gjort!

Ole og Jon er vel for faen det samme ;P Hehe :) Jada, hadde en E39 stasjonsvogn å:P Bare prøv å kjør fra meg du, fler som har prøvd:P Hehe. Lar de komme sånn på sida så de tror de har sjans, så girer jeg ned og etter litt ser jeg de i speilet laaangt baki der:P Fantastisk moro!

Igjen ja, enig, stylinga hører overhodet ikke hjemme på en E34. Heller ikke på noen andre:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort med bilen siden den plutselig har steget 50 000 opp i pris?

Er ikke så mange ukene siden du kjøpte bilen..

Hei!

Steget 50.000 i pris?? Kjøpt den?? Sånn at det er klart så byttet jeg min 2002 Mercedes E220CDI Avantgarde mot denne.. Det er bil tilca 130-170.000 En plass. M5en skriver jeg 149.000 Bud/Bytteforslag. Hva er problemet? For det andre er det markedet som bestemmer prisen. Du er velkommen til å komme med fornuftig bud du og, som alle andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...