C.Ellingsen Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Har akkurat kjøpt meg en billig 316, å den motoren som står i er selvfølgelig ikke noe jeg skal bruke, så fikk jeg tilbud på en e46 328 motor å forstilling. Er det mulig å få det til uten å stå å koble ledninger i en uke i strekk?
M3 Yngve Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Det er MYE stress og få til. Må nok ha E46ens el annlegg, clutch pumpa og el gassen. Så passer jo ikke mye av lykte koblinger, varme app osv. Så finn deg en motor fra E36, er nok det smarteste.
Bliza Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Det er MYE stress og få til. Må nok ha E46ens el annlegg, clutch pumpa og el gassen. Så passer jo ikke mye av lykte koblinger, varme app osv. Så finn deg en motor fra E36, er nok det smarteste. et lite OT spørsmål til deg yngve, er det mye stress med 328 motor i 320 eller er det meste bare å plugge inn å kjøre?
///Naitsirk Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Om begge er e46 eller e36 så ere bare kos og moro...men kryssning er "pain".
M3 Yngve Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Om begge er e46 eller e36 så ere bare kos og moro...men kryssning er "pain". Som det sies her, bare huske på EWS boks, ecu og nøkkel fra motor som skal inn. Om det er start spærre på E36en, alle E46 har det.
C.Ellingsen Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Takk for svar Da finner jeg meg en e36 motor heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå