rago Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Monterte AE ringene i dag på min e46, men fikk ikke lys i ringene. Koblet strømmen fra AE på parklysledningen med kabelsko med to tilkoblingspunkter. Når jeg slår på paklysene slår bilen på sideblinklyset når jeg har tatt ut parklyspæren. Setter jeg i parklyspæren igjen og trer av kabelskoene fra AE slår bilen da på vanlig parklys. Så begriper ikke hvorfor ikke ringene tenner seg når jeg har det tilkoblet. Koblingene fra ringene via inverteren til kabelskoen til enden skal nesten ikke være mulig å koble feil. Begriper ikke hvorfor ringene ikke tenner seg, men at den heller slår på sideblinklyset når jeg har koblet alt til Har kjøpt ringene fra GS. Noen som har noen tips. Beklager dårlig forklaring.
haybimmsen Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Hørt noen andre også har problemer med gs sine... Jeg kjøpte mine hos fulmino.no å der va d bare å nappe ut Parklyspæren å sette to stikkere altså + og - . I sÅkkelen åsså funker de, dette hjalp deg kanskje ikke stort, men jeg har villa kjørt fulmino sine, de var bare plug and play:D
bmw520 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 En ide å bruke et rele eller? eller skal det ikke være nødvendig?
Steffen89 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Jeg også har satt i ae ringer fra GS, det er LED vi snakker om? Første settet jeg også fikk var to av fire ringer døde. Men det er jo en trafo imellom ringene og parklys ledningen din? Prøvd begge disse? Den ene røyk for meg etter litt bare. Har også hatt litt problemer med varmgang i kabelene imellom utafor og ringer, fornuftig å ha kasko med detta utstyret montert.. Ellers ble det bra da;) monterings klipsene syns jeg var dårlige greier, så spesial fil/refil lim ifra jobb ble løsningen, samt klippe ringen i topp, varme og tilpasse iforhold til diamteren i lyktene. Helt normalt at parklyset ditt går i blinklysene dine, skjer også om parklys pæra di er gående også.. Om en bytter om litt på kontaktene fremmi der, så kan en bruke dem som parklys, for ellers får du opp at du har ei gående pære, jeg takler ihvertfall ikke varsel lamper:P Skal se etterpå om jeg finner bilder av søt dette etterpå.. Men skjønner du er frustrert om du står med fangeren på gulvet og klør deg i hode liksom..
beeeps Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Du har mest sannsynlig koblet +/- feil..prøv å bytt om, og se om det fungerer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå