Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei da var nytt prosjekt på gang, første del er og få den eu godkjent noe som ikke bør være så allt før gæli.

det er en bmw e30 touring 1994 som har rullet 18x 000km bilen er hel og pen men noe skjønnhetsfeil i lakk og overflaterust rundt om. dette vil bli tatt fortest mulig.

det står en 316 i bilen, den blir skiftet ut med en gang bilen blir eu godkjent. (Noen som vet om det er vannskelig og bygge om til m20b25 i denne?:)

Støtdemperne er gåene og di skal i morgen skiftes ut med coilovers av merke JOM vet ikke om dette er det beste men rimelig var det ialefall. dette skal skrives inn i vognkort.

skal skifte bremserør og diverse foringer (kjøpt nytt powerflex)

målet er og få den ferdig lakkert og skiftet motor før mai.

Gidder ikke skrive så mye men skal laste opp bilder etterhvert som jeg holder på

Bakluken ser ikke bare dårlig ut. den er dårlig!

uepnpw4849lw7iyep303.jpg

FINE stålfelger.

4nev2tvw76av4r9j2s72.jpg

Skrevet

Er mye småting med bilen som jeg skal få fikset før eu godkjenning 14.04.2011

sportsintriøret er det røde individual med svart taktrekk og el takluke.

skal ta noen bilder med speilreflex'n så fort jeg får den opp på verkstede iløpet av dagen.

mvh skjalg

Skrevet

Bra utgangspunkt :D

Har selv E30 Touring som holder på og få M20B25, er ikke vansklig og få det til men det er vel godkjenningen som er værst.

Men uansett lykke til ;)

Skrevet

Har selv E30 Touring som holder på og få M20B25, er ikke vansklig og få det til men det er vel godkjenningen som er værst.

Men uansett lykke til ;)

ja perfekt utgangspunkt:) er ikke så mye som må til:)

skal legge ut mer bilder i løpet av dagen eller imorgen når jeg starter på den:)

Har hørt at det ikke skal være så vannskelig og få det godkjent.

Skrevet

Men uansett lykke til ;)

ja perfekt utgangspunkt:) er ikke så mye som må til:)

skal legge ut mer bilder i løpet av dagen eller imorgen når jeg starter på den:)

Har hørt at det ikke skal være så vannskelig og få det godkjent.

Jess, pøs på med bilder ;)

Hm, kan hende det, skal prøve og godkjenne selv etterhvert ;)

Skrevet

Du skal ha skryt for den lange kjøreturen hvetrfall! ikke mange som kommer så langt ifra for å hente bil :wink:

blir bra denne med lakk,senk og felger. lykke til :D

Skrevet
Du skal ha skryt for den lange kjøreturen hvetrfall! ikke mange som kommer så langt ifra for å hente bil :wink:

blir bra denne med lakk,senk og felger. lykke til :D

hehe jo-takk! gikk bare godt det ikke et eneste feilslag av motoren så det var jo kjempeflott. Haugesund-harstad med piggdekk uten pigger er nokk ikke noe å annbefale.

bestemt meg for og lakke fra list og ned rundt hele bilen. felgene har jeg ikke bestemt meg for ennda da men det kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...