dannyboy92 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Hei! Jeg kjører da en e36 320i Sedan, som er min første bil. Jeg har ikke så veldig mye peiling på bil, men vil gjerne få den i stand. Det jeg da lurer på: Hvor mye bar det skal være i framdekk og bakdekk når dimmen er 215/45 17R? (Sommerdekk Max 44IBS) Hvilke pærer skal være i In-Pro devil eyes e36, og hvordan man skifter? Hvordan man tar av baklys glass. (Vann i høyre baklys glass) Hvordan man fester dør trekk i førerdør. Rattet er også tungt og styre med.. Mangel på servo olje?
SondreLM Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Det er bare å ta av baklyktene helt Gjort på 5-10 min. Da skrur du av dekselene, og løsner 4 muttere som holder baklyktene på plass. Nå er det bare å ta av kontakten, og dra lyktene av Enkelt og greit.
dannyboy92 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Det er bare å ta av baklyktene helt Gjort på 5-10 min. Da skrur du av dekselene, og løsner 4 muttere som holder baklyktene på plass. Nå er det bare å ta av kontakten, og dra lyktene av Enkelt og greit. Takk ska du da Noen som vet hvilken sokkel det er i devil eye'sa fra in pro? Det er det viktigeste spørsmålet, så jeg får bestillt pære : P
Ole92 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Hvor mye bar det skal inn i dekket står på som regel på en lapp i førerdøreren eller i tanlokket Ang det trekket i døra, så skal det klippses på plass Kommer og ser på bilen en dag jeg Daniel? Ole Birger
dannyboy92 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Åhei Ole Jakafaan, bare sving innom Hjelpe mæ kanskje å du m non småfiks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå