Reintz Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Har en liten feil på baklysene mine På høyre siden er den midterste pære som lyser(er vel det som er riktig?), mens på venstre siden er det den ytterste som lyser! Hva kan være feil? Ligger feilen i selve lampa, eller bilen?
Sjøbuse Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 skal ikke være lys i alle 4 da. Og at du bare mangler 2 av pærene.
Reintz Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 hmmm.. tror ikke det? For hvis jeg setter på tåkelyset bak, så lyser det ytterst på høyre siden.
AVT Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Hva skjer med lyset på venstre siden når du setter på tåkelyset da? Kommer det i midten på? Koblet feil bare?
Reintz Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Det skjer ingen ting på venstre side når jeg setter på tåkelyset. Kan være kobla feil, men synes det er litt merkelig da det bare er en stikk inn på baksiden av lykta. Skal sies at disse lyktene er kjøpt brukt, så mulig det er noe feil med selve lampa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå