PitchBlack Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadfly Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Selger du ledningsnettet til lysene utenom (A) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 får vel vente å se om noen er intr i komplett bil først. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 ossen er det å få skilt på¨den osv? lenge siden sist den var eu, og veit du isåfall hvilke feil som vil dukke opp ? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hvor mye for kun chassi ? Uten noen deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadfly Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 får vel vente å se om noen er intr i komplett bil først. =) Sant Så Sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 ossen er det å få skilt på¨den osv? lenge siden sist den var eu, og veit du isåfall hvilke feil som vil dukke opp ?mvh bilen fikk følgende 2`r feil før den ble avskilta i fjor. neste eu frist er foresten 31jan.2012 for å komme inn i riktig 2 års periode. blinklys vs forann, lakkerte baklamper, refleksvest mangler, strømkabel til forsterker satt ikke fast, bærekule h side foran, senkesett, dempere pga senkesettet, dekk slår opp i skjermer. så, 3 av feilene er rett og slett bare pga utslitt 60mm senkesett på originale dempere. har ordnet helrøde baklamper til bilen som følger med, da de som satt det var lakkert svarte. disse følger også med såklart. bilen fikk ingen mangler på rust, bremser eller motor driverk. nå har jeg riktignok kappa å banka en del i bilen for å avdekke rustskader. så dette må jo fikses før den skal vises igjen. Jeg har mista helt arbeids lysta på bilen. så derfor jeg vurderer salg. Det blir liksom ikke samme sjarmen med preface da jeg har hatt 90mod shadowline coupe før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen90 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 pris? og hvör står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 pris?og hvör står den? som skrevet over kunne jeg tenkt meg 10lapper med alt av deler. bilen står på verksted mitt i brumunddal. ca15 minutter fra hamar for dem som ikke vet det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Hvor mye for kun chassi ? Uten noen deler Bare grov karosseri uten motor etc? Gi meg et bud, så kanskje vi blir enige om noe. Er egentlig mest intr i å bli kvitt alt med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Bumper denne en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 bumper denne, sender med noen tsw 17" og noen replica bbs 15" med nye piggdekk. Er nesten komplett bil, så er et fint utgangspunk for et prosjekt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Bilen er fremdeles tilsalgs. Driver å flytter om dagen, så litt ekstra penger hadde ikke vært dumt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Hei! Kan gi deg 11 levert bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå