minbla Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Hei. Fikk akkurat en ny iphone i posten, da min gamle ble ødealgt og jeg sendte den inn på rep så fikk jeg en ny en. Alt som er i pakka følger med og den er ikke operatørlåst, da jeg har kjøpt meg ut av abbonement mitt. kjøper betaler så klart for frakt hvis det er nødvendig, med mindre vi blir enige om en pris Prisen jeg sikter til er 3500,- send pm hvis dere lurer på noe
Concep Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Bytte i nesten helt ny samsung galaxy tab, uten binding ?
Thoomasi Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Hvor holder du til? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
minbla Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 bud mottas selvfølgelig.. men ikke noe vits å komme med skambud, da denne her ubrukt
minbla Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 og til dere som sender meg pm og spør om hva som følger med eller om den er operatørlåst, dere får ikke svar! all info står i teksten over! Den er uåpnet
NSR Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Når sender du sporingsnummer?? Noen som har navn, adr og tlf nr til minbla??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå