poison_4 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 har byttet motor i bilen in til 325 Men den vill ikke starte! får ikke gnist. sikkert ett veldig standa problem:P noen som vet hva eg må gjøre? også på den siden me sikrings boksen der har jo eg bare en sånn svart rundt kontatkt ting. men på dette lednigsnette var det 2 . den ene er det døds mange lendninger innpå men den andre bare 4 :S er den andre som eg ikke har til antispnen siden denne motoren har hatt antispinn? :S håper på hjelp!
poison_4 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Tror ikke eg har start sperre på bilen da biler en 92 mod og motoren 94mod :S
poison_4 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Fant ut at bilen får bensin. men får ikke gnist? :S noen som vet hva som gjør dette?
poison_4 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 ja har husket jord til motoren:) spenning til hjernen?
kje Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Er vel gjerne en rød kabel til reléene ved motorstyring. Og en jordingskabel fra motornettet ved styringa. Har du koplet alle følere rett? Ikke byttet noen?
poison_4 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 ja det er koblet rett. motoren startet før den ble tatt ut av den andre bilen den sto i. den ble tatt ut me hele el nette på. så er ikke noe som er koblet av. så tror ikke det er det som er problemet:S
andre84 Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 har samme problem no i ein e36 320i 94mos,satt i ein 320i 96mod vanos.får ikkje gnist.fant du ut ditt problem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå