Eksos Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Sommeren nærmer seg for alvor, så tenkte at kanskje noen trenger lykter? Har noen liggende som jeg ikke har bruk for, helt nye og fine.. Klarglass og OEM stil går for 600kr + frakt LED lykter går for 800kr + frakt Om noen trenger en liten ekstra oppgradering, kan jeg slenge ved GT Splittere for 400kr Har også baklykter til E30 FACELIFT, 500kr + frakt Carbonleppe til E46 coupe m/ M3 fanger? Tenkte meg en tusenlapp, men billigere ved hurtig avgjørelse.. Hockenheim DTM heter den vist... Dette er billig, løp og kjøp
Eksos Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Ingen som trenger seg nye lykter til sommerne altså? Veldig god kvalitet!
Eksos Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 300 for gt splitterne pluss frakt ? pm meg Er 400 dyrt? ;P
Erik89 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Tar GT splitterne og klarglass lyktene når jeg drar oppover til Volda, om de ikke er solgt innen da Planlagt å dra oppover til Volda på Lørdag neste uke, om alt går som planlagt.
Eksos Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Tar GT splitterne og klarglass lyktene når jeg drar oppover til Volda, om de ikke er solgt innen da Planlagt å dra oppover til Volda på Lørdag neste uke, om alt går som planlagt. Blir du der litt da? Skal innover til Volda/Ørsta i påska. Muligens med sykkel, men foreldra mine har nok plass i bilen Har flere sett splittere slik folk er klar over det. Har også 3 sett klarglass lykter, 4 sett OEM, men bare 1 Led (som muligens er solgt)
-Erik- Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Hva slags plast er splitterene laget av? Har hatt flere sett, hvor av noen var sprø og sprakk lett, mens andre var "myke" og kunne vris på
Eksos Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 ABS-plast mener jeg på, ikke særlig tøyelig nei Kjøp to sett, da har du
Erik89 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Høres bra ut det Eksos, finner ut av det før jeg drar Skulle jeg tatt med for deg også Erik? hehe.
-Erik- Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Får tenke på det. Men har 4stk liggende som gikk istykker etter under 1 uke pr sett, så er litt usikker på om jeg gidder fortsette å prøve
olsensheep Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 nei men lov å prøve seg tar de for 400 bare send meg info om kontonr på pm så sender jeg adresse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå