danny91 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 hei, er kanskje litt OT? her. men igår kveld var parkerte jeg foran en hvit varebil, og når jeg gikk ut til bilen idag var det riper og hvit lakk på ene siden av frontfangeren, fyren stakk av så klart. men er veldig sikker på at jeg kan finne den bilen igjen uten problemer. hvis det er svart lakk på hans bil(min bil er svart) ville det vært enkelt å fått dette over til forsikringselskapet? eller må fyren inrømme at han kom borti meg? takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Jeg ville gjort følgende: 1: Finn bilen 2: Ta bilder (av begge bilene) og sjekk at skadene matcher. 3: Ta kontakt med eier av bil og si fra på en høflig måte at du tror han har vært borti bilen din og om dere kan ordne opp på vanlig måte. 4: Dersom dette ikke går, og du kan bevise hva som har skjedd, anmeld forholdet. Jeg tar alltid bilder på forhånd dersom jeg må parkere ved siden av en bil som ikke er dyr og/eller velholdt. Dette gjelder spesielt firmabiler, der brukerene vanligvis gir blanke i småbulker på dørene. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 ringte forsikringselskapet, og de sa akkurat det samme som deg. men anmelde forholdet er vel nesten en "lost cause" siden polti har alltid noe annet å gjøre... er vel bare å håpe, verste som skjer er at det han fyren er 2meter høy bodybuilder, da kan det hende jeg trekker meg=p får håpe jeg finner synderen, selvom bilen ikke er verdt alt for mye, er bulker og andre skader på sin bil utrolig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 slapp av, dette er nok ikke en lost case. har du bilder og nok bevis, så går det greit. Forsikringsselskapet trenger politiets refereanse nr, så behandler de saken for deg. De kjører nok regress mot forsikringsselskapet til han/hun som skadet bilen din. been there, done that! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 fint å høre om andre som har fått gjennom sine bulker. er noe virkelig hærk... takk for inblikket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Skjedd meg 2 ganger på 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 da har jeg gått rundt i boretslaget et par ganger idag, og enda ikke sett den hvite bilen. begynner å tro det bare var en idiot som var på besøk.. er ikke alt for mange som drar 6.45 om morgenen som jeg dro idag=( får vel let litt imorgen og, dette er utrolig sjipt=( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå