bjornar-a Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Hei. Bilen er orginal M-tech og har da liten kjørkompiuter med schekk kontroll og M-tech 2 ratt.. M-styling orginalt.. men framfangeren har gått til helvette en gang så sitter ikke M-fanger fram nå.. Som dere ser VURDERER jeg og selge 325'n min da den er for dyr i drift for meg som pendler til jobb. Men er blitt veldig glad i den så selges ikke under 30 tusen uansett. Og den har rusthull i kanaler, men nye følger med så bare og sveise inn Jeg kjøpte bilen i november 2010. da sto den uten skilt og toppen var skrudd av. km stand på bil og motor er 200.. men motoren er jo som ny.. Tok ut motor og gir og påkostet dette litt.. ny cluch, overhalte motorenen.. skrudde den helt ned, reingjorde alt i delevasker så det var 100% strøkent. glassblåste deksler og lakkerte med klar lakk så det ser ut som nytt:) blokk og topp ble også lakkerte, blokk svart og topp med klar lakk. så motoren er 100% og går veldig bra!! bilen er nedgiret til 316 giring, men er 325 understell og gir. men kronhjulet i pinjongen i diffen er byttet ut til 3.91 utveksling i stede for 3.25 som er org. har kjøpt inn ny diff med 3.25 i utveksling. Diffen har sperre. så veldig morsom bil og kjøre!! har masse bilder fra motorbygginga.! eksosen er desverre strakrør fra motor til bakpåtte som er seibring, gir en helt rå lyd!! men hadde vert kjekt og få på den en katt. understellet er veldig bra og er nye bremser rundt hele bilen for ikke veldig lenge siden, for da jeg satte på vinterdekk så var skivene strøkene og alle klossene så nye ut så bilen er i veldig god stand..! interiøset er strøkent svart stoff, veldig fin!! kjørekompiuter og cdspiller men org høuytalere fam og er byttet ut til noe ana bak:) låter fint:) det som er negatift med bilen er at kanalene må skiftes pga rust og feste til diffen har begynt og revne i karosseriet (noe som jeg har funnet ut atter en del søking at er en vanelig feil på e36 med stor motor) er litt riper i lakken.. så ikke strøken utvendig..:-/ er ikke sikker på pris da bilen har kostet meg i overkant av 30 tusen nå og sykt masse timer i arbeid.. Bilen står i Buskerud, 6 mil fra kongsberg oppover dalen mot geilo. kan når spå 99531574/ 94987442 Mvh bjønar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Bilder jeg tok i dag av hvordan den ser ut og hvordan den er: Venstre bak: Høyre bak: Under alle klinkene er det bobbler, men denne er den verste: Høyre fram: her har forige eier gått løs med sprayboks:S der diffen er festet i karosseriet har det begynt og revne, og da jeg tok ut baksete fant jeg dette, her er det reparert før av noen før: Strøken inni Prøvde og ta bilde av rusthullet i kanalen: Nye kanaler følger med.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Noen flere som er intr.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå