niklasf91 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Ønsker og kjøpe helt eksosanlegg til bmw e46 316i 2000 modell Noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom999 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Kjøpte komplett eksos fra tyskland for kr 2500kr inkludert frakt og toll. Ikke universell. Kjøpte fra dette firmaet: SAI AUTOMOTIVE INDUSTRIES SERVICE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Kjøpte komplett eksos fra tyskland for kr 2500kr inkludert frakt og toll. Ikke universell. Kjøpte fra dette firmaet: SAI AUTOMOTIVE INDUSTRIES SERVICE. Da fikk du en jævelig god deal! Skal sjekke ut dette! TY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Pm sendt Sry... Jeg er fresh på dette formumet og generelt alle slike forkorstelser.... "Pm" er hva? Føler meg passe dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Pm sendt Sry... Jeg er fresh på dette formumet og generelt alle slike forkorstelser.... "Pm" er hva? Føler meg passe dum Åja.... Privat melding:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 jeg har til salgs 1000.- komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå