Christer Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Selger vinterbilen 1989 325ix touring min da jeg er sugen på noe nytt, god bil som starter og går uansett hvor kaldt det er, enorm framkommelighet. Følger med kurant pioneer spiller og kicker frontsett, vinter hjul og evt 16 toms azev a uten dekk Tenkte 15000.- pluss årsavgift ferdig prutet evt bytte i store bremser til e 36 pm eller 93289526 (helst sms da telefonen min er noe ustabil for tia) positivt: Nye klosser/brekkbånd bak Nye bakdempere Ny olje/filter/plugger på motor Ny olje på fordelingskassen, diffen foran og bak nye endeledd for ikke lenge siden byttet begge opphengs kuler venstre side foran nytt bensin filter Nytt fordeler lokk og rotor varme i setene og kjørekomputer som virker! El takluke abs som virker ! Veldig god for rust under, er faktisk ikke noe å sette fingeren på girkassen er overhalt for ett års tid siden Sperre bak (standard på Ix) M gir kule Negativt: Er sliten i lakken, litt flekkrust rundt Skal på eu i juni, men skal ikke være allverdens som er galt Dempere/fjærer må byttes før evt eu, får med nye fjærer Førerstolen er sliten, men varmen virker, noe er som gull verdt på vinteren Drivledd høyre side foran lager lyd, kan evt bytte dette ved evt salg da jeg har liggende. er sikkert noe jeg har glemt. rattet som står i følger ikke med. felgene på bildet er ikke med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 går billig med hurtig avgjørelse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 kunne du sendt litt fler bilder ? gjerne av litt rust å div ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Skal se om jeg kan få til noen bilder i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 opp! ny pris 15000 pluss årsavgift ferdig prutet! må vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasL Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 ca330k, men forrige eier mente det hadde vært bytta både speedo og motor en gang i tiden, men sviver veldig greit, motor og drivverk bærer lite preg av km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
In Flames Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Pris? Står 15k +årsavgift om du leser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 har 3.2 forstilling vis du er intr lønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå