Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir vel feil rulleomkrets på en 5 serie om det brukes originale 7 serie felger og dekk! 7 serie 728 og 725mener jeg har 215/65-16 som standar 735, 740 og 750 har vel 235/60-16mens 5 serie har 205/65-15

Skrevet
Blir vel feil rulleomkrets på en 5 serie om det brukes originale 7 serie felger og dekk! 7 serie 728 og 725mener jeg har 215/65-16 som standar 735, 740 og 750 har vel 235/60-16mens 5 serie har 205/65-15
Det er vel samme boltsirkel og ca. samme et på e38 og e39 så ville jo tippe det passer helt greit til en e39. Uansett så passer de ihvertfall utmerket til e38 da jeg har kjört hele vinteren med dem.
  • 2 months later...
Skrevet

får ikke opp bilde...har 4stk 7x16 med boltsirkel 4x100 som jeg ikke har fått brukt (NYE!)

kan være int i bytte, men vil se felgene du har først :D

• 4 weeks later...
Skrevet
Hehe :P

får ikke opp det bildet du har...er int i å kjøpe de hvis de er orginale og prisen er rett :)

Hei, Det er bare et bilde som er hentet ifra internett. De er orginale og pene å se på. Gode dekk. Du kan jo komme å se på de ? Hvilken pris hadde du tenkt deg?
  • 2 weeks later...
Skrevet

får ikke opp det bildet du har...er int i å kjøpe de hvis de er orginale og prisen er rett :)

Hei, var du intressert eller ikke? Holder på å rydde opp i boden.
  • 3 weeks later...
Skrevet

Var du intressert? Går billig om du tar de iløpet av noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...